Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wou het hier eens kwijt...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik wou het hier eens kwijt...

... ik heb vandaag geen goesting om gaan te werken.

Ondanks het feit dat ik mijn werk graag doe, is de druk, frustratie bij de werknemers aan het groeien. Mensen verlaten het bedrijf maar worden niet meer vervangen. Daarenboven wordt er steeds meer gevraagd, meer rapporten, betere kwaliteit...
    Er is een reisverbod dus de mensen krijgen geen training meer dus kwaliteit gaat achteruit. Het maakt niks uit of je de mensen nog meer onder druk zet, appatie heeft zich meester gemaakt.
    De bestaansredenen van onze afdeling worden luidop in vraag gesteld door senior management in de US wat het niet aangenamer maakt.
    Het kwartaal denken is een killer.

Van werk veranderen? Ondank de crisis heb ik nog nooit zoveel aanbiedingen - en niet van de minste - in mijn inbox zitten. Ook geen goesting, ik doe mijn werk te graag... Ik ben ook al 45 jaar. Straks een pint gaan drinken zal misschien helpen.
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Re: Ik wou het hier eens kwijt...

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
    Ik ook soms niet. Maar ik ben zelfstandig. Dus als ik niet ga werk : geen inkomen. Stressy hé.

Je hebt gelijk, ga eens een pint pakken en dan zal 't wel weer beter gaan. 't Is gewoon je midlife crisis die begint . Meer moet je daar niet achter zoeken .

Comment

je hebt zo van die dagen ja...

ik doe mijn werk ook doodgraag en de sfeer is hier top (mijn enige collega is mijn oom ) en van de crisis merken we hier niks! (zorgsector).

Toch heb je soms zo iets van : fuck off, ik wil in mijn bed blijven liggen en een dagje echt mijn eigen zin doen.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
        Toch heb je soms zo iets van : fuck off, ik wil in mijn bed blijven liggen en een dagje echt mijn eigen zin doen.
        Toch niet met je oom hoop ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Toch niet met je oom hoop ik
          nee gij dat heeft dan niks met het werk op zich te maken maar soms heb ik zo'n gevoel.

da's meestal wel snel over als ik onderweg ben naar t werk hoor
          Nieuwe site

Comment

zo slecht als deze mannen kan je het niet hebben

grts Jan

Nie plooien!
            Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Blijkbaar ben ik niet de enige die de toenemende stress ervaar. Hier zijn er een hondertal mensen ontslagen. De financiële crisis is nu volop voelbaar in de industrie. Kijk maar naar Philips, Kodak, GM en ga zo maar verder. Niet gemakkelijk voor zij die moeten vertrekken maar ook niet gemakkelijk voor wie moet achterblijven en het werk van zijn ontslagen collega's moet overnemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvangent Bekijk bericht
                en de fotograaf die deze foto heeft moeten nemen dan
                Nieuwe site

Comment

Da's een zelfstandige

Comment

voor 't ogenblik is't overal wel iets! bij ons op't werk is't nog vollenbak! niks crisis.
                    wel stellen ze 't een en 'tander uit maar das normaal gezien de omstandigheden
                    nikon stuff

Comment

Dat was een toevallige passant

Mvg,
                      Frederic

Comment

EDIT: De tekst deed niets terzake.

Groetjes
                        Skitch
                        Last edited by Skitch; 30 januari 2009, 22:00.
                        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Ondank de crisis heb ik nog nooit zoveel aanbiedingen - en niet van de minste - in mijn inbox zitten. Ook geen goesting, ik doe mijn werk te graag... Ik ben ook al 45 jaar. Straks een pint gaan drinken zal misschien helpen.
                          Gewoon gaan werken, 45 jaar en werk hebben moet je toch koesteren.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ik heb al een paar jaar geen goesting meer om te gaan werken. Als ik ga werken weet ik steeds wanneer ik vertrek,maar weet nooit op voorhand wanneer ik terugkom. Het vorige weekend was ik nog aan 't werken in Griekenland. Daarstraks mocht ik kiezen waar ik volgende week naartoe moet. Het was 5 dagen Ecuador of 3 dagen Italië. Ik heb voor Italië gekozen.
                            De job is extreem stresserend. Altijd werken tegen de klok. Steeds ruzie moeten maken om een dagje verlof of recuperatie van overuren te krijgen is ook niet prettig.
                            Buiten de 150 gewone werkuren draai ik per maand minimum nog eens 120 overuren.
                            Ik ben 57,5 en tel iedere dag af tot ik op mijn 60 op pensioen kan gaan.

Comment

awel ik doe mijn werk eigenlijk vree graag
                              het zou natuurlijk nogal erg zijn aangezien ik nog maar 5 maanden bezig ben

van de crisis merk ik gelukkig niet veel. Het enigste gevolg daarvan is dat ik niet naar Londen ga baggeren maar naar Zuid-Afrika, maar mij hoor je niet klagen. Het zijn ook zware dagen als ik zelden weet wanneer ik thuis zal zijn en wanneer onbetaalde overuren nu eenmaal bij de job horen...

één van de spijtige nadelen vind ik tot nu toe wel dat al mijn vrienden nog studeren en dat ik dus heel veel in het studentenleven moet missen. Vandaar kijk ik ook wel uit naar mijn volgende maandje recup,wanneer ik terug het studentenleven binnenstap in Gent (zonder te studeren dan)

natuurlijk, wie weet wat denk ik erover binnen 10 jaar
                              5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                              X