Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wou het hier eens kwijt...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik wou het hier eens kwijt...

Hey juppekes

Ik ga sebiet gaan werken

Ik doe dit nu al meer dan 15 jaar, en doe dit met de volle goesting

Ik heb altijd gezegd, als ik tegen mijn goesting moet gaan werken blijf ik liever thuis

Ik heb ook soms wel van die dagen dat ik blij ben dat het 18u is en naar huis kan, maar de volgende dag sta ik daar weer met volle moed

Van die crisis merk ik toch niets van.
    Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
      ... ik heb vandaag geen goesting om gaan te werken.

Ondanks het feit dat ik mijn werk graag doe, is de druk, frustratie bij de werknemers aan het groeien. Mensen verlaten het bedrijf maar worden niet meer vervangen. Daarenboven wordt er steeds meer gevraagd, meer rapporten, betere kwaliteit...
      Er is een reisverbod dus de mensen krijgen geen training meer dus kwaliteit gaat achteruit. Het maakt niks uit of je de mensen nog meer onder druk zet, appatie heeft zich meester gemaakt.
      De bestaansredenen van onze afdeling worden luidop in vraag gesteld door senior management in de US wat het niet aangenamer maakt.
      Het kwartaal denken is een killer.

Van werk veranderen? Ondank de crisis heb ik nog nooit zoveel aanbiedingen - en niet van de minste - in mijn inbox zitten. Ook geen goesting, ik doe mijn werk te graag... Ik ben ook al 45 jaar. Straks een pint gaan drinken zal misschien helpen.
      Volhouden Nickon, effe doorbijten....
      Van werk veranderen? Denk dat er overal wel 'iets' zal zijn.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Volhouden Nickon, effe doorbijten....
        Van werk veranderen? Denk dat er overal wel 'iets' zal zijn.
        Zou ik ook zeggen.
        Maar... als je in je huidig werk alleen nog aan de negatieve puntjes kunt denken dan kom je in een negatieve spiraal terecht van ergernis en dan moet je weg. Voor je eigen bestwil neem in dat geval een andere job aan want zoniet eindig je in een depressie, zelfs al ben je volledig tevreden met je huidige jobinhoud
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Ik heb al een paar jaar geen goesting meer om te gaan werken. Als ik ga werken weet ik steeds wanneer ik vertrek,maar weet nooit op voorhand wanneer ik terugkom. Het vorige weekend was ik nog aan 't werken in Griekenland. Daarstraks mocht ik kiezen waar ik volgende week naartoe moet. Het was 5 dagen Ecuador of 3 dagen Italië. Ik heb voor Italië gekozen.
          De job is extreem stresserend. Altijd werken tegen de klok. Steeds ruzie moeten maken om een dagje verlof of recuperatie van overuren te krijgen is ook niet prettig.
          Buiten de 150 gewone werkuren draai ik per maand minimum nog eens 120 overuren.
          Ik ben 57,5 en tel iedere dag af tot ik op mijn 60 op pensioen kan gaan.
          en dan nog BD erbij. lijkt me inderdaad erg stressvol.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X