Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ben je de strubbelingen op BD beu?
Collapse
X
-
-
Re: Ben je de strubbelingen op BD beu?
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtWeet je, als er één ding is wat ik nooit doe op mijn computers, dan is 't spellekes spelen.
Ik heb maar één spelleke dat ik misschien drie keer op een jaar speel en da's Kyodai, voor de rest niets.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtGe zijt hier anders wel met ons een spelleke aan het spelen hé ... via uw computer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtKrijgt ge't ervan op uw zenuwen?
Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtWeet je, als er één ding is wat ik nooit doe op mijn computers, dan is 't spellekes spelen. Krijg daar de zenuwen van.
Groetjes
Skitch" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtVoor de nostalgische zielen onder ons:
95 Old School Games
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtWaarom heb je dan een computer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtOm anderen op de zenuwen te werken?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtWelke PC heb jij? Het lijkt een hele goeie te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtMan man man, vroeger, toen je voor 50bfr nog een cola en een zakje chips kreeg en toen 1 spelletje 1 stuk van 10bfr was, kon ik dat beter.
Oh ja, ook nog dit, kapotte knieën en een korte broek welke men nu een bermuda zou noemen, nooit blootshoofds buiten. Als je thuis kwam van school, dadelijk je "cache poussière" aantrekken. Dat waren nog eens tijden.
Mooie maar verleden tijd, maar dat ik in juli voor het eerst grootvader ga worden, mensen toch, wat zweef ik al.
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk berichtDat grootvader worden is niet erg, maar dat ge dan langs een bomma in bed moet kruipen ....
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtKlopt Jo, maar DAT moet ik nu juist niet!Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtMaakt niet uit, ge wordt nen bompa.
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Comment
Comment