Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Weet je, als er één ding is wat ik nooit doe op mijn computers, dan is 't spellekes spelen. Krijg daar de zenuwen van.
Ik houd ook niet van spellekes*... Vraag me af: zou dat misschien typisch voor Mac-gebruikers zijn? In die zin dat mensen die een Mac kopen, dat zeker niet voor de "spellekes" doen...
Ik houd ook niet van spellekes*... Vraag me af: zou dat misschien typisch voor Mac-gebruikers zijn? In die zin dat mensen die een Mac kopen, dat zeker niet voor de "spellekes" doen...
U vraagt, wij draaien!
Met een kleine portie gezonde stress om mijn topscore te evenaren heb ik ze zelfs overtroffen...
En speciaal voor u, Jos; de screens zijn hier te vinden: één en twee.
En dan kan ik gelijk dit topic kapen om een ander spelletje te introduceren: Winterbells
Grtz,
Palladio
ps: voor zij die de slaap niet kunnen vatten is dit ook een aanrader!
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
U vraagt, wij draaien!
Met een kleine portie gezonde stress om mijn topscore te evenaren heb ik ze zelfs overtroffen...
En speciaal voor u, Jos; de screens zijn hier te vinden: één en twee. ...
Comment