Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dank aan Molotovke ! ! !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dank aan Molotovke ! ! !

Bij het upgraden van mijn pc ging er toevallig-of-niet, iets fout.

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Het RAM geheugen werd herkend, maar 1 van de 3 harddisks was "verdwenen".

Molotovke was zo vriendelijk om tot hier te komen en heeft zich rustig maar met volle kennis van zaken over het het probleem gebogen.
    Het was niet in 1-2-3 gevonden, maar door analyse en decuctie is het probleem voor 100% opgelost

Van de hedendaagse jeugd mag men zeggen wat men wil, maar zoals Molotovke mij geholpen heeft: hoedje af hoor !

Hij kende mij van haar-noch-pluim en was onmiddelijk bereid me te komen helpen - trouwens dat bood hij me al aan toen ik het geheugen wou upgraden.

Enfin, het is misschien weer een topic waar anderen niet zoveel aan hebben, maar ik hield er toch aan om langs deze weg mijn dankbetuigingen nog eens te uiten.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Dank aan Molotovke ! ! !

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    B
    Het was niet in 1-2-3 gevonden, maar door analyse en decuctie is het probleem voor 100% opgelost
    Gelukkig had je nog een 4e en 5e minuut!
    Mooi van Molotovke!
    All is well that ends well!
    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Eeuwige roem

Nee, ik ben blij dat het ook geapprecieerd wordt.
      Ik doe het graag, en ben dan ook blij als ik andere mensen met hun pc problemen kan helpen.
      En trouwens ook merci voor de goede ontvangst!
      Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

Comment

En : wat was de oplossing ???
        Groeten,

Polleke

Comment

SATA schijf hing op een raid controller, maar er was nergens een array gedefinieerd. Was ervoor nooit een probleem geweest, maar blijkbaar deed de pc daar ineens moeilijk om. De schijf werd zelfs in windows helemaal niet herkend (zelfs niet in device manager).

Na het aanmaken van een array in fasttrack met de ene SATA schijf was hij nog steeds niet zichtbaar in windows, maar kon ik hem wel zien in device manager. Via computer management heb ik dan een nieuwe partitie aangemaakt op de schijf waardoor hij ook zichtbaar werd in windows. Probleem opgelost!

Comment

was't zo simpel? ik hoor het hier donderen in Keulen Mooi gebaar Molotovke ( hopelijk maak je nooit gebruik van je nickname in de echte wereld he, anders schiet er niks meer van jou over )
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              ( hopelijk maak je nooit gebruik van je nickname in de echte wereld he, anders schiet er niks meer van jou over )
              Nickname dateert nog uit mijn jeugdjaren. Puberjongetje van 12-14 jaar zoekt nickname en komt dan bij zoiets uit. Ondertussen is het kwestie van gewoonte dat ik nog altijd aan deze nickname vast zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                was't zo simpel? ik hoor het hier donderen in Keulen Mooi gebaar Molotovke ( hopelijk maak je nooit gebruik van je nickname in de echte wereld he, anders schiet er niks meer van jou over )
                helemaal mijn gedacht en het dondert hier nog steeds!
                maar hulde hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zou het voor elke trouwe BD'er zo opnieuw doen.
                  Ik ben hier al zoveel geholpen op het forum, en ik zie hier zoveel loyaliteit, dus ik vind dat ik ook es iets mocht terug doen.

Hiermee bedoel ik ook wel niet dat ik zomaar bij iedereen thuis even alle pc problemen ga oplossen, maar als iemand ergens problemen mee heeft, wil ik altijd wel helpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door molotovke Bekijk bericht
                    Ik zou het voor elke trouwe BD'er zo opnieuw doen.
                    Ik ben hier al zoveel geholpen op het forum, en ik zie hier zoveel loyaliteit, dus ik vind dat ik ook es iets mocht terug doen.

Hiermee bedoel ik ook wel niet dat ik zomaar bij iedereen thuis even alle pc problemen ga oplossen, maar als iemand ergens problemen mee heeft, wil ik altijd wel helpen.

't Zijn goede werken, werken van barmhartigheid
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

ik weet dat er hier een aantal mensen zijn waaraan je iets kan vragen en die je met plezier uit de nood helpen
                      dat is het toffe aan een forum waardat men elkaar verstaat

Comment

Working...
                      X