Ik heb hier een zeer goede pentium4 ( 3 Ghz ) computer van bij Tones.
Hij voldoet in alle opzichten, dus ik ga zeker nog geen nieuwe kopen, noch overschakelen op VISTA.
Moederbord is een ASUS P4C800 E-Rev2.00
Er zitten twee geheugen-modules in van 512 MB
Mushkin 3200 ( 2 x 52 contacten )
Omdat ik met DRAGON zou willen beginnen te werken ( = voice recognition ) zou ik wat meer geheugen in mijn computer willen steken.
Ik heb naar Nuance gemaild en volgens hen is RAM hét belangrijkste voor snelle en vlotte spraakherkenning.
Kan iemand mij hier wat raad in geven ?
- Is het zinvol volgens jullie ?
- Kan ik "bijsteken" of moet ik vervangen .
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar op het moederbord steken deze 512 MB-modules ell in een BLAUWE sleuf, maar vlak naast elek blauwe sleuf zie ik nog een zwarte ....
Dient dat ook voor RAM ?
- En zo ja, kunnen jullie mij dan iets aanraden uit de webshop van Tones ?
Vriendelijk dank !
Hij voldoet in alle opzichten, dus ik ga zeker nog geen nieuwe kopen, noch overschakelen op VISTA.
Moederbord is een ASUS P4C800 E-Rev2.00
Er zitten twee geheugen-modules in van 512 MB
Mushkin 3200 ( 2 x 52 contacten )
Omdat ik met DRAGON zou willen beginnen te werken ( = voice recognition ) zou ik wat meer geheugen in mijn computer willen steken.
Ik heb naar Nuance gemaild en volgens hen is RAM hét belangrijkste voor snelle en vlotte spraakherkenning.
Kan iemand mij hier wat raad in geven ?
- Is het zinvol volgens jullie ?
- Kan ik "bijsteken" of moet ik vervangen .
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar op het moederbord steken deze 512 MB-modules ell in een BLAUWE sleuf, maar vlak naast elek blauwe sleuf zie ik nog een zwarte ....
Dient dat ook voor RAM ?
- En zo ja, kunnen jullie mij dan iets aanraden uit de webshop van Tones ?
Vriendelijk dank !
Comment