Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aldi scanner - ook dia's ?
Collapse
X
-
-
Re: Aldi scanner - ook dia's ?
Koop die en draag die terug als hij niet goed is.
Geachte klant,
Alle ALDI Actueel-artikelen kunt u teruggeven in alle ALDI-markten tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en tegen voorlegging van de kassabon. De aankoopprijs wordt u terugbetaald.
Gelieve voor ALDI Actueel-artikelen met garantie de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat de klantendienst van de fabrikant, tot wie u zich indien nodig kan wenden. Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen niet beperkt.
Wij kijken uit naar uw bezoek
Uw ALDI-team
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
De densiteitsomvang van dit soort toestellen is nooit voldoende om dia's echt goed te scannen met veel ruis en toegelopen schaduwpartijen als gevolg. Daarnaast hebben ze geen automatische anti-stof functie. Huur een professionele diascanner, dat geeft betere resultaten.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtDe densiteitsomvang van dit soort toestellen is nooit voldoende om dia's echt goed te scannen met veel ruis en toegelopen schaduwpartijen als gevolg. Daarnaast hebben ze geen automatische anti-stof functie. Huur een professionele diascanner, dat geeft betere resultaten.
Hetzelfde met de meeste "openbare-markt"producten (bvb een schroevedraaier) : om een schroef echt vast of een vastgedraaide los te krijgen : koop degelijk materiaal en je zal er plezier aan beleven. Je betaalt iets meer maar krijgt er nadien zeker geen koppijn van.
Als je toch wil gefopt worden ? Koop dan bij Aldi !
Comment
-
dag willy .
wil je wel even meegeven dat de producten bij de aldi (electro)veelal een ouder model zijn van gerenomeerde merken.En moet je misschien vaststellen dat jou koffiezet waar je zo content van ben ,morgen bij d e aldi te koop kan zijn.
De reden van de goedkopere prijs is aan het grote aankoopbeleid van aldi en lidl tedanken of dacht je dat ze speciale koeën hebben voor aldimelk
Comment
-
-
Het zijn vodden als je wat eisen hebt het is nen goeie als het dient om bv je dokersbriefke door wilt sturen naar je werkgeven maar van de dia's vergeet het maarKijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk berichtdag willy .
wil je wel even meegeven dat de producten bij de aldi (electro)veelal een ouder model zijn van gerenomeerde merken.En moet je misschien vaststellen dat jou koffiezet waar je zo content van ben ,morgen bij d e aldi te koop kan zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtIk denk niet dat mijne TV van Philips, mijn stereoinstallatie van Sony of mijn microgolf van Whirlpool morgen zullen te vinden zijn in den Aldi. De merken die ze daar meestal verkopen zijn Medion en meer van die brol.
Ik heb er alleen maar een tweede harde schijf ingestoken voor de foto's, en wat meer werkgeheugen.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Bij de "pc boer om de hoek" mag je hem terug dragen binnen het maand van aankoop, en ge krijgt zonder vragen zomaar uw geld terug!
Bij de "pc boer om de hoek" krijg je 3 jaar GRATIS garantie op ALLE herstellingen!
En nu wordt die scanner van "Medion" die nog NIET te krijgen is, al afgebroken tot op de grond!
Er zijn er zeker die een glazen bol hebben
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHeb interesse en ben benieuwd naar het resultaat.
Ik heb er ooit een apparaatje gekocht waarmee je houten balken zou kunnen opzoeken in een plafond, maar omdat dat ding geen enkele balk kon vinden in een plafond of wand (en ze zitten er wel degelijk) heb ik het maar terug gedaan naar de winkel.
Je krijgt je geld terug, op andere plaatsen krijg je een aankoopbon, en ben je eigenlijk nog verplicht om daar iets anders te kopen.
(Als ik bij den Aldi een aankoopbon zou krijgen, dan doe ik daar mijn wekelijkse aankopen wel mee, dat is ook geen probleem.)http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
persoonlijk heb ik de CanonScan 8800 met bijhorende accessoires voor dia's en foto's. Lukt aardig.
Maar wat Aldi betreft. Die heeft bij niet al teveel krediet meer. Al een paar corrupte USB stick's overgehouden en een aantal stopcontactminuteries waarvan de klok erbarmelijk achterop loopt en zeer moeilijk te programmeren is. Dus opleeten met Aldi! Maar als je , zoals Black B@ndit zegt, de zaak kan terugdragen als ze niet bevalt, kan je misschien eens proberen.
Groetjes,
Pol.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht...En nu wordt die scanner van "Medion" die nog NIET te krijgen is, al afgebroken tot op de grond!
Er zijn er zeker die een glazen bol hebbenPrepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
hey,
ik wil die scanner van medion hier nu niet afbreken ofzo he, maar ik snap niet goed
waarom je dit van medion zou kopen terwijl je voor net hetzelfde geld een scanner
van Canon of zo kan kopen : http://www.itware.be/Product/405-029...x%202400,48bit
Ik kijk ook soms in die bladjes van den Aldi, en dikwijls staat daar iets in waarvan ik denk,
'hm dat lijkt me weinig geld voor zo iets' ... maar als je dan een beetje verder kijkt,
blijken die producten niet echt duurder op een ander !
't is niet omdat het bij Aldi is dat je automatisch een koopje doet he!
groeten,
Davy
ps: 't is niet omdat het bij aldi is dat het slecht zal zijn ook he ;-)
Comment
Comment