Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben we journalisten nodig?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hebben we journalisten nodig?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Dankzij Yves Desmet..... die zijn bronnen niet had gecontroleerd.
    M..r het st..t wel chique met de St.nd..rd onder de .rm door de str.ten lopen. En .ls de Kn.ck d..r nog bij zit, d.n kan het niet meer op. Kw.liteit drijft boven, net zo .ls olie. Heb je ook geen v.t op.

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      M..r het st..t wel chique met de St.nd..rd onder de .rm door de str.ten lopen. En .ls de Kn.ck d..r nog bij zit, d.n kan het niet meer op. Kw.liteit drijft boven, net zo .ls olie. Heb je ook geen v.t op.

Mvg.
      Robert

"Compris Louis"
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht

Mvg.
        Robert
        ook
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Doet mij er aan denken dat in december 2008 een gans nieuws item van wel 8 minuten aan de zwangerschap van Tia Hellebaut werd gewijd..... wow
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Doet mij er aan denken dat in december 2008 een gans nieuws item van wel 8 minuten aan de zwangerschap van Tia Hellebaut werd gewijd..... wow
            Hahaha, ja ja jong, das pas nieuws he.
            Ik heb of lees zelden een papieren krant, wel hun publicaties via het internet.
            Mag ik stellen dat helft van hun nieuws regelrechte onzin is?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Voor Vermassen was het Eeckhout, dacht ik, die veel op tv kwam, waar is die gebleven ?
              George Orwell

Comment

Mag ik stellen dat helft van hun nieuws regelrechte onzin is?
                Mag je zeker stellen, alleen is voor mij die andere helft misschien wel onzin of geen nieuws. En daar zit het hem juist. Wie bepaalt wat nieuws of onzin is? Alles wat er gebeurt is en je zelf niet hebt meegemaakt is in feite nieuws. Enkel de waarde is variabel.

Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  Voor Vermassen was het Eeckhout, dacht ik, die veel op tv kwam, waar is die gebleven ?
                  Ow, die mag af en toe een vraag stellen in "De Slimste Mens ter Wereld"...
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ow, die mag af en toe een vraag stellen in "De Slimste Mens ter Wereld"...
                    Nog niet naar gekeken....
                    George Orwell

Comment

Working...
                    X