Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
en waar ga je dat nieuws vinden zonder journalisten?
PCM, dat onder meer Trouw, de Volkskrant en NRC Handelsblad uitgeeft, is in gesprek met de
Belgische uitgeverij De Persgroep over mogelijke overname van het gehele concern of van titels.
De topman van het Belgische bedrijf, Christian van Thillo, staat bekend om het keihard saneren van redacties. Gaat hij dat ook bij de PCM-kranten doen,
dan rijst de vraag: hoe kunnen de kranten hun kwaliteit hooghouden met minder
mensen en minder middelen?
Ik heb ze niet echt nodig, ze zijn sowieso toch nooit objectief.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
en even het volgende: zijn er dan nog persfotografen nodig? Er zijn toch genoeg foto's te vinden van vrijwilligers die "objectief" zijn en "mooie goedkope foto's" kunnen maken? (Dit is niet mijn persoonlijke mening uiteraard)
Dus toch even opletten met zulke vragen te stellen vind ik ...
EDIT: laat ons dan idd doen wat Joe the plumer zei: Geen journalisten in oorlogsgebiede. Gevolg van zo'n ongefundeerde uitspraak: dan kunnen ze elkaar heerlijk afslachten, wegkomen met genociden, corruptie laten hoogvieren zonder dat er van die vervelende journalisten meekijken en er godbetert er nog zouden over durven schrijven ook.
en even het volgende: zijn er dan nog persfotografen nodig? Er zijn toch genoeg foto's te vinden van vrijwilligers die "objectief" zijn en "mooie goedkope foto's" kunnen maken? (Dit is niet mijn persoonlijke mening uiteraard)
Dus toch even opletten met zulke vragen te stellen vind ik ...
EDIT: laat ons dan idd doen wat Joe the plumer zei: Geen journalisten in oorlogsgebiede. Gevolg van zo'n ongefundeerde uitspraak: dan kunnen ze elkaar heerlijk afslachten, wegkomen met genociden, corruptie laten hoogvieren zonder dat er van die vervelende journalisten meekijken en er godbetert er nog zouden over durven schrijven ook.
Onze Joe zal wel populair zijn maar zuiver op de graat is die ook niet
en het internet wel ofzo?
niets is objectief, het is je eigen taak om kritisch om te gaan met wat men je vertelt...
Je weet toch hoe mensen denken: "'t Zal wel waar zijn, het stond in de krant".
En dat is eigenlijk nog niet de fout van die mensen, wel van hun opvoeding en omgeving.
Je weet toch hoe mensen denken: "'t Zal wel waar zijn, het stond in de krant".
En dat is eigenlijk nog niet de fout van die mensen, wel van hun opvoeding en omgeving.
Als ik dan al je posts lees behoor jij dus niet bij "de mensen" ...
Comment