Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ben op zoek naar een router die toelaat om een USB-printer en een draadloze harde schijf aan te sluiten om deze dan draadloos te kunnen benaderen vanaf de laptop in de huiskamer.
Wie kan me helpen A.U.B.?
Let wel op: de server moet via een Cat-kabel (netwerkkabel) verbonden worden met de router. Sitecom heeft ook een draadloze print server maar die heeft maar 1 USB poort dus daar is het kiezen of printer of harde schijf. Er is ook de LN 309 die expliciet ook "print & storage server" heet, maar weer maar 1 USB poort. Waarom de LN 308 enkel "print server' heet is me een raadsel. Ik gebruik dat voor printer & harde schijf. Waarschijnlijk zal de software van de LN 309 wat makkelijker zijn om een harde schijf in te stellen in je netwerk, maar als je wat overweg kan met netwerkinstellingen is het zo geklonken.
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment