Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telefoonperikelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telefoonperikelen

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    is het een traag geklik of een snel tikken, ratelen? 60 keer per tien seconden, dus zes keer per seconde zo een tikje? Dat heb ik ook, al vanaf het moment dat ik de hoorn opneem om een nummer te gaan vormen. Het is erg storend. Ik ben wel bij Scarlet maar had voorheen dat probleem niet.
    Volgens mij saboteert belgacom Scarlet nadat het is overgenomen, om terug klanten te winnen voor belgacom.
    Ik telefoneer hier ook via Scarlet, en heb nog geen tikjes gehoord tijdens het telefoneren...

Als Belgacom Scarlet heeft overgenomen, dan komen alle Scarlet-gebruikers na een tijdje toch automatisch terecht bij Belgacom, wat hebben ze er dan aan om de boel te saboteren voor de huidige Scarlet-klanten??
    Als ze die lijnen gaan saboteren, dan zijn ze die klanten binnenkort ook kwijt, en dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn.

Ik ben voor alles overgestapt naar Scarlet, omdat ik dan geen abonnementsgeld meer moest betalen aan Belgacom, en Scarlet was ook altijd veel sneller dan Belgacom (we moeten dus afwachten wat dat in de toekomst wordt).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Als Scarlet is opgeslokt door Belgacom, wat maakt het dan voor Belgacom uit of je een klant bent van Belgacom of van Scarlet ??? De kassa die je vult is dezelfde hoor...
      Scarlet is nu het witte product van Belgacom geworden, en aan die klanten verdienen ze natuurlijk minder dan aan de rechtstreekse klanten bij de veel te dure merknaam belgacom. Dus zouden ze graag zoveel mogelijk klanten terug zien switchen van Scarlet naar Belgacom.
      Bovendien is belgacom verplicht om nog een aantal jaren dezelfde voorwaarden te geven aan de Scarlet-klanten (ze mogen niet zomaar de prijzen verhogen).
      Daarom verdenk ik er belgacom van dat ze er belang bij hebben om stilletjes een verrottingsstrategie te voeren bij Scarlet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Ben ook ooit eens overgestapt naar telenet. VEEL MISERIE... Ben van armoe teruggekeerd naar het oude vertrouwde Belgacom. Betaal liever wat meer dan een hoop problemen in huis te halen.

Groetjes,
        Pol.
        Hoop maar dat ze die "miserie" ondertussen toch kunnen oplossen!
        Meen dat ze bij Belgacom toch wat mogen bijdraaien. Ze "boeren" blijkbaar toch nog héél goed als ik zie welke voordelen hun werknemers nog allemaal krijgen

Daarmee is mijn probleem toch nog altijd niet van de baan. In eerste instantie dachten ze het "intern" te kunnen oplossen...indien dit niet zou lukken zou na 14dagen toch nog eens een technieker langskomen....bestellen ging wél héél wat vlugger!
        Geduld hebben zeker....
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
          Meen dat ze bij Belgacom toch wat mogen bijdraaien. Ze "boeren" blijkbaar toch nog héél goed als ik zie welke voordelen hun werknemers nog allemaal krijgen
          Verklaar je nader, want nu ben ik als ex-werknemer van Belgacom wel héél nieuwsgierig.

Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Verklaar je nader, want nu ben ik als ex-werknemer van Belgacom wel héél nieuwsgierig.
            En ik zou ook wel graag weten wat ik mis.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
              Hoop maar dat ze die "miserie" ondertussen toch kunnen oplossen!

Daarmee is mijn probleem toch nog altijd niet van de baan. In eerste instantie dachten ze het "intern" te kunnen oplossen...indien dit niet zou lukken zou na 14dagen toch nog eens een technieker langskomen....bestellen ging wél héél wat vlugger!
              Geduld hebben zeker....
              Als ik Belgacom met Telenet voor mijn situatie vergelijk, mag iedereen bij Belgacom een deftige opslag krijgen. De evolutie bij Belgacom is gigantisch veranderd tov de oude RTT, echt geen vergelijking meer mogelijk. Nu zou ik de RTT oude stijl nog verkiezen boven Telenet.

Oh ja opzeggen zal nog moeilijker gaan dan bestellen.

Comment

Ja straks gaan we nog de essentie vergeten...

Ondertussen is een technieker van telenet langsgeweest.
                Vriendelijke, behulpzame jongen
                Heeft de lijn uitgetest onmiddellijk na de modem en daar was van het geklik niets te horen...
                Nu heb ik wél een alarmcentrale en...het signaal wordt eerst daar naar toegestuurd om vervolgens naar de diverse telefoons te sturen.
                Het probleem zit em ergens daar...maar bij Belgacom zou het signaal er anders uitzien én ook de spanningen...misschien dat de technieker van de alarminstallatie het terug kan instellen als voorheen???
                Terug afwachten..
                Mvg
                Henri
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

Ben je zeker dat er niemand surft op jouw telefoonlijn, want tegenwoordig moet je van niks meer verschieten.
                  Last edited by Control-Z; 24 januari 2009, 12:06.

Comment

Ben je zeker dat er niemand surft op jouw telefoonlijn, want tegenwoordig moet je van niks meer verschieten.
                    Surfen aan 56k waar is de tijd.
                    LOL

mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Aquarius, is uw telefoonprobleem al opgelost?

Het mijne (dat geratel en geklik) is opgelost door het plaatsen van een nieuwe modem, het lag aan slijtage van de modem.

Comment

Aquarius, is uw telefoonprobleem al opgelost?

Het mijne (dat geratel en geklik) is opgelost door het plaatsen van een nieuwe modem, het lag aan slijtage van de modem.
                        Neen..
                        De firma van de beveiliging al een paar keer gebeld maar de "baas" vertoeft in het ziekenhuis en dus moet ik wat geduld hebben...
                        De modem is "spiksplinternieuw" en aan de uitgang had ik geen "getik"...
                        Dus waarschijnlijk is de alarmcentrale wél de boosdoener???
                        BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                          Ben ook ooit eens overgestapt naar telenet. VEEL MISERIE... Ben van armoe teruggekeerd naar het oude vertrouwde Belgacom. Betaal liever wat meer dan een hoop problemen in huis te halen.

Groetjes,
                          Pol.
                          Tja ik ben ook overgestapt jaren geleden, ben eindelijk van de miserie van Belgacom af. Ik denk dat het net is zoals de discussie tussen Canon en Nikon gebruikers.
                          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Working...
                          X