Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gratis webruimte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gratis webruimte

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    Wil je een bloedsnelle server met bijbehorende bandwidth en php/MySql dan zal je toch naar een dedicated moeten gaan ... met zijn prijskaartje.
    Mark
    Klopt idd, en doe ik ook al ruim 5 jaar (en geloof me het was kostelijk in de eerste jaren)... 'k heb servers gehad in belgie, de VS, en nu bij Hetzner in Duitsland (slechts 59€/maand voor een dijk van een server met voldoende bandbreedte enzo).

Vandaar dat ik nu ook in staat ben om mensen gratis hosting aan te bieden Geen gedoe meer met instellingen van je php configuratie die je niet meer kan instellen, resizes van afbeeldingen die niet lukken omdat je niet geheugen ter beschikking hebt, enz...

Groetjes,
    Rik
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurrywurry Bekijk bericht
      Ik zal mijn telenet abonenment veranderen van expressnet naar zo'n shake, maar hierdoor verlies ik mijn 50 MB webruimte.
      Kan iemand mij een site waar ik gratis webruimte (waar ik ook foto's op kan hosten) kan registreren aanbevelen?

Kurt
      Bij Goldshake verliest je die 50MB maar bij Diamond shake betaal je 8 euro meer maar behoud je toch je webruimte!
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

Om naar BD te linken als ik foto's plaats gebruik ik photobucket: http://www.photobucket.com Ik gebruik dit al jaren en heb er nog nooit problemen mee gehad. Je hebt daar 1GB in totaal voor je foto's neer te zetten. Een andere plaats waar ik ook foto gallerijen heb staan is op Picasa van Google (http://picasa.google.com/) daar heb je ook 1GB ruimte om je foto's te plaatsen, maar ik weet niet of je van daar kan linken? En je moet het programma niet downloaden op je computer want je kan de foto's ook zo in de web browser uploaden.

Groetjes,
        Ann

Comment

ik ben ook op zoek naar gratis webruimte. Momenteel heb ik de gevonden bij webs.com, maar heel gelukkig ben ik er niet van (reclame, berpekt aanpasbaar, want werken vanuit hun programma,...)
          110mb heb ik al geprobeerd, maar daar kan krijg ik dreamweaver niet aan de praat omdat de nieuwe 'box' geen ftp meer toelaat zonder te betalen. Als ik ooit een goeie site heb, wil ik daar gerust voor betalen, maar niet om wat te experimenteren

weet er iemand dus een goeie, gratis host waar je volledig zelf je site kan bouwen?
          Veel moet er niet opkomen. Voor foto's werk ik met flickr of picasa, dus enkel links naar deze en wat tekst erbij met af en toe eens een enkele foto.
          hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
            ik ben ook op zoek naar gratis webruimte. Momenteel heb ik de gevonden bij webs.com, maar heel gelukkig ben ik er niet van (reclame, berpekt aanpasbaar, want werken vanuit hun programma,...)
            110mb heb ik al geprobeerd, maar daar kan krijg ik dreamweaver niet aan de praat omdat de nieuwe 'box' geen ftp meer toelaat zonder te betalen. Als ik ooit een goeie site heb, wil ik daar gerust voor betalen, maar niet om wat te experimenteren

weet er iemand dus een goeie, gratis host waar je volledig zelf je site kan bouwen?
            Veel moet er niet opkomen. Voor foto's werk ik met flickr of picasa, dus enkel links naar deze en wat tekst erbij met af en toe eens een enkele foto.
            Ik heb ruimte gehuurd bij antagonist.nl.
            29 eur per jaar voor eigen domeinnaam, 3gb ruimte, 60 gb traffiek, php, mysql, onbeperkt mailadressen. Mijn site www.Kurtwarlop.com staat er op
            Happy to be a MACcie
            Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurrywurry Bekijk bericht
              Ik heb ruimte gehuurd bij antagonist.nl.
              29 eur per jaar voor eigen domeinnaam, 3gb ruimte, 60 gb traffiek, php, mysql, onbeperkt mailadressen. Mijn site www.Kurtwarlop.com staat er op
              Goede keus Zit daar ook tot volle tevredenheid.
              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
              Flickr____No place to be

Comment

ziet er goed uit, nu die 30 euro (bijna 4GB geheugen) nog bijeen zoeken
                nja, misschien zal het dan toch zoiets moeten worden.

Of heeft er iemand nog een vrij goeie gratis om eerst wat te spelen? ondersteuning moet niet super zijn maar is natuurlijk wel handig
                hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Het handigst om snel een (of enkele) foto('s) op het forum te tonen vind ik http://www.tinypic.com/
                  Zonder te registreren e.d. blader je gewoon naar de foto (op jouw computer) die je wilt tonen, klikt op "Nu uploaden" en kopiëert onmiddellijk daarna de link(s) die je in jouw forumbericht kunt plakken.
                  Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Working...
                  X