Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe iPhone 3G S

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe iPhone 3G S

Ja, Apple heeft hun snellere iPhone voorgesteld die tot 2x rapper kan zijn. Ook is deze merkelijk goedkoper dan de toestellen uit de vorige reeks.

Even toch deze bemerking. Hoe kan het prijsverschil tss een iPhone in de VS en ons Belgenlandje zo groot zijn .

Het topmodel kost US$299 en bij ons zal men + €500 mogen verwachten. Dit valt op geen enkele manier te verklaren want op de site van www.apple.com staan de prijzen voor de US en dat is zonder abonnement.

Enfin, vraag me af wanneer deze in België leverbaar zal zijn.

UPDATE
    Toch even dit:
    In een Mobistar winkel kost een 8GB model €525 en een 16GB model een verschrikkelijke €615. Vergelijk deze prijzen dan eens met de US (2de generatie toestellen)
    Last edited by Sultana; 9 juni 2009, 09:19. Reden: Bijvoegen update

Re: Nieuwe iPhone 3G S

Er is zoveel dat ginder goedkoper is als hier maar je moet vooral invoerrechten of andere taksen en zo bekijken.
    De toestellen op de Amerikaanse markt zijn ook niet hetzelfde als die op de Europese, ze moeten hier Europees gekeurd zijn en dat kost ook een pak geld.
    Het blijft natuurlijk een groot verschil maar hoeveel garantie heb je ginder?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Het topmodel kost US$299 en bij ons zal men + €500 mogen verwachten. Dit valt op geen enkele manier te verklaren want op de site van www.apple.com staan de prijzen voor de US en dat is zonder abonnement
      Daar gaan we weer......

De kleine letterkes staat er helaas ook bij, ook van de apple site:

Requires new two-year AT&T wireless service contract, sold separately to qualified customers; credit check required; must be 18 or older. For non-qualified customers, including existing AT&T customers who want to upgrade from another phone or replace an iPhone 3G, the price with a new two-year agreement is $499 (8GB), $599 (16GB), or $699 (32GB).

Misschien vind je die 615€ voor een 16GB duur, maar kijk even bij de concurrentie, er zitten er nog wel wat in die prijsklasse.

Dus uiteindelijk zijn ze zonder geldig abbo bijna evenduur hoor.

Je denkt toch niet dat een iphone voor 2 of 300 $ verkocht word, als de itouch al meer kost?
      Last edited by Rudy; 9 juni 2009, 09:39.

Comment

Vergeet niet dat de prijzen in de US altijd zonder taksen zijn. Ok, ze zijn lager dan hier, maar je moet ze er toch bijtellen.

Comment

Als Iphone 3G bezitter kan ik de Iphone alleen maar aanraden, een pracht toestel!!
          Het verschil tss de 3G en de 3Gs is helaas niet echt groot, dus denk niet dat het de moeite is om over te schakelen. Ik heb in ieder geval nog geen seconde spijt van mijn Iphone.
          De software update voor de 3G modellen is ook voorzien voor 17 juni.
          StijnDeGrauwe.be

Comment

Enfin, vraag me af wanneer deze in België leverbaar zal zijn.

Vanaf 26 juni hoorde ik vanochtend op de radio vertellen.
            Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
              Als Iphone 3G bezitter kan ik de Iphone alleen maar aanraden, een pracht toestel!!
              Het verschil tss de 3G en de 3Gs is helaas niet echt groot, dus denk niet dat het de moeite is om over te schakelen. Ik heb in ieder geval nog geen seconde spijt van mijn Iphone.
              De software update voor de 3G modellen is ook voorzien voor 17 juni.
              Voila, idem hier!
              nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

Ik wil ook wel een iPhone, maar dan moet ik er eerst zeker van zijn dat ie werkt met m'n Saab. Ik heb al eens gevraagd in een Mobistar winkel en daar vertelden ze me gewoon dat het niet werkt.

Nochtans is de functionaliteit er. Ik moet het gewoon kunnen testen.

Dave
                pixelpusher

Comment

Werkt perfect met Blue&Me, en straks ook muziek over BT.

Comment

Ben benieuwd naar OS 3.0.
                    Eindelijk upgraden, na enkele maanden wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                      Ik wil ook wel een iPhone, maar dan moet ik er eerst zeker van zijn dat ie werkt met m'n Saab. Ik heb al eens gevraagd in een Mobistar winkel en daar vertelden ze me gewoon dat het niet werkt.

Nochtans is de functionaliteit er. Ik moet het gewoon kunnen testen.

Dave
                      En gij gelooft die gasten van Mobistar? die weten het verschil nog niet tussen een saab en volvo!
                      Ge moogt altijd de mijne eens testen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        En gij gelooft die gasten van Mobistar? die weten het verschil nog niet tussen een saab en volvo!
                        Ge moogt altijd de mijne eens testen.
                        Dan moeten wij nekeer een uitstapje doen.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                          Dan moeten wij nekeer een uitstapje doen.

Dave
                          zeg maar waar en wanneer ;-)

Comment

Ik heb een simpele autoradio met blauwe tanden, en dat werkt prima!
                            StijnDeGrauwe.be

Comment

Even toch deze bemerking. Hoe kan het prijsverschil tss een iPhone in de VS en ons Belgenlandje zo groot zijn .
                              Omdat in België de iPhones simlock vrij moeten zijn (in Amerika zijn ze dat niet)
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                              X