Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mozilla Thunderbird kuren ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mozilla Thunderbird kuren ?

Deze vraagt al een paar dagen om mijn wachtwoord in te vullen, wanneer ik mijn mails probeer binnen te halen, heb al systeem herstel gedaan
    Dit na enkele jaren probleemloos gewerkt te hebben.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Mozilla Thunderbird kuren ?

Tiens, dat had ik ook. En straf, alleen mijn hoofdmailbox was getroffen, niet de andere drie mailboxen waaronder gmail
    Ik heb gewoon mijn wachtwoord terug ingegeven en het was opgelost.

Comment

ja, na het wachtwoord ingegeven te hebben bij mij ook, maar als ik het afsluit, en terug open, is het van hetzelfde
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Tja, domme opmerking waarschijnlijk , maar heb je 'wachtwoord onthouden' aangevinkt?
        Kijk eens in extra-opties-privacy-tabblad wachtwoorden-opgeslagen wachtwoorden bewerken. Staat je account daar nog vermeld? Bij mij was dat niet het geval, maar na het ingeven van mijn wachtwoord was alles wel terug in orde.

Alles wordt nog vreemder: omdat ik regelmatig TB back-up (met Mozbackup) kon ik teruggrijpen naar een werkende situatie (toch een 10tal dagen oud). Maar daarna was mijn paswoord probleem niet opgelost, terwijl ik toch dagelijks mijn mail check

Als het nog niet werkt vrees ik dat je profiel beschadigd is. Je kan eens opzoeken op de helppagina's van Mozilla. Ik heb een hele tijd terug ook aan de hand gehad dat mijn profiel beschadigd was (wel niet ivm wachtwoord) en toen heb ik een paar handelingen moeten doen, maar welke weet ik niet meer.
        Misschien wel eens eerst zoeken op de helppagina's van je provider. Mogelijk is daar iets misgelopen of heb je een bepaalde instelling verkeerd

Comment

Working...
        X