Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iemand van het vogelopvangcentrum kunnen bereiken die de vogel is komen ophalen...
Was dierenarts en volgens hem zou hij/zij het nog kunnen halen...
Ging nog iets laten weten...
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
aquarius, mijn hoed af voor u. Velen zouden het diertje laten stikken hebben
Als je mijn posts bekijkt dan zie je dat ik als "simpele tuinbouwer" toch ook begaan ben met de natuur...dan voel ik het ook mijn plicht om dieren "in nood" te helpen...
Ik vind het bv ook héérlijk als ik hier een paar buizerds zie rondzweven...een torenvalkje op een weidepaal....
Maar vergeef mij dan dat ik het niet zo gemund heb op "bosduiven" die mijn witloof komen afpikken,laat staan de kaas van mijn "boterham" komen halen...
Een serieus beleid samen met de natuurverenigingen zou een pluspunt kunnen zijn...geen kortzichtigheid....Een paar weken op een gans jaar een gedogenheid van afschrikking zouden voor mij al volstaan....
Ik hoop dat de reiger het toch haalt...alhoewel hij af een toe in mijn vijvertje een visje komt meepikken...
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
als je het wat biologisch wil houden, zet wat hoge palen her en der, lijken wel buizerds en valken aan te trekken, maak het deze laatsten zo gemakkelijk mogelijk in je omgeving, duiven verplaatsen zich dan wel
Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Benieuwd hoe het afloopt!
Eergisteren-nacht een vos tegengekomen met de auto.. stond op 2 meter van mij en ging niet lopen.. Stond gewoon wat te kijken.
Zal ook niet veel voedsel vinden dezer dagen
Benieuwd hoe het afloopt!
Eergisteren-nacht een vos tegengekomen met de auto.. stond op 2 meter van mij en ging niet lopen.. Stond gewoon wat te kijken.
Zal ook niet veel voedsel vinden dezer dagen
... tenzij je kippen houdt LOL !
PS van al wat vossen is moet men afblijven he .. de vossen lintworm is dodelijk voor de mens ..
Comment