Ik zou graag nog enkele mensen helpen met het uitbouwen van fotografie websites, moest er dus nog iemand plannen hebben maar problemen hebben met het uitvoeren / hosten van het project kan je mij gerust iets laten weten...
Je krijgt van mij (gratis):
- technische bijstand bij installatie van alle scripst
- bijstand bij het aanpassen van themes, html & css
- hosting
je moet zelf dus enkel je eigen domein naam hebben of kopen.
't is mij vooral te doen om extra ervaring op te doen met alle beschikbare scripts die ter hande zijn (gallery2, ZenPhoto, Coppermine, Wordpress ...), en alle onbenutte schijfruimte en bandbreedte van mijn server toch nog iets nuttigs te laten doen... (ik heb een dedicated server die zijn rekeningen al zelf betaald)
Ik verwacht niet direct tegenprestaties behalve dat het misschien leuk zou zijn dat er onderaan de site "hosted by ...." in de footer zou staan...
groetjes,
Rik
ps. dit is geen onbeperkt aanbod omdat ik ook maar "zoveel" vrije tijd heb... degene die zich eerst melden hebben dus het meest kans.
Je krijgt van mij (gratis):
- technische bijstand bij installatie van alle scripst
- bijstand bij het aanpassen van themes, html & css
- hosting
je moet zelf dus enkel je eigen domein naam hebben of kopen.
't is mij vooral te doen om extra ervaring op te doen met alle beschikbare scripts die ter hande zijn (gallery2, ZenPhoto, Coppermine, Wordpress ...), en alle onbenutte schijfruimte en bandbreedte van mijn server toch nog iets nuttigs te laten doen... (ik heb een dedicated server die zijn rekeningen al zelf betaald)
Ik verwacht niet direct tegenprestaties behalve dat het misschien leuk zou zijn dat er onderaan de site "hosted by ...." in de footer zou staan...
groetjes,
Rik
ps. dit is geen onbeperkt aanbod omdat ik ook maar "zoveel" vrije tijd heb... degene die zich eerst melden hebben dus het meest kans.
Comment