Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

    Ik zou graag nog enkele mensen helpen met het uitbouwen van fotografie websites, moest er dus nog iemand plannen hebben maar problemen hebben met het uitvoeren / hosten van het project kan je mij gerust iets laten weten...

    Je krijgt van mij (gratis):
    - technische bijstand bij installatie van alle scripst
    - bijstand bij het aanpassen van themes, html & css
    - hosting

    je moet zelf dus enkel je eigen domein naam hebben of kopen.

    't is mij vooral te doen om extra ervaring op te doen met alle beschikbare scripts die ter hande zijn (gallery2, ZenPhoto, Coppermine, Wordpress ...), en alle onbenutte schijfruimte en bandbreedte van mijn server toch nog iets nuttigs te laten doen... (ik heb een dedicated server die zijn rekeningen al zelf betaald)

    Ik verwacht niet direct tegenprestaties behalve dat het misschien leuk zou zijn dat er onderaan de site "hosted by ...." in de footer zou staan...

    groetjes,
    Rik

    ps. dit is geen onbeperkt aanbod omdat ik ook maar "zoveel" vrije tijd heb... degene die zich eerst melden hebben dus het meest kans.
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

  • #2
    Re: gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

    Moet het echt fotografie zijn ?
    Kan je iets doen met http://www.speedkings.be ?

    Wij racen ook in 2009, dus heb je al een jaar werk. ; - )
    Last edited by tootje; 6 januari 2009, 18:32.

    Comment


    • #3
      Re: gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

      Tootke: 'k probeer de sites die ik host "ontopic" te houden... zo weet ik zeker dat ik me op lange termijn kan motiveren ...

      1e gratis site is al uitgedeeld aan gebruiker Bouvelo... nog negen te gaan
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

      Comment


      • #4
        Re: gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
        Tootke: 'k probeer de sites die ik host "ontopic" te houden... zo weet ik zeker dat ik me op lange termijn kan motiveren ...
        verandering zal je misschien juist wel motiveren.
        No problem, en ondertussen weet ik ook hoeveel tijd je daarin steekt.

        Comment


        • #5
          Re: gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

          Heb hier ook wel interesse in, Stuur je deze week nog een pb'tje aangezien ik nu in hotel zit voor werk.

          Mooi aanbod iig

          Greetz rich
          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

          Comment


          • #6
            Re: gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

            Ik heb ook wel interesse.

            MVg

            Maarten
            Canon 450D

            Comment


            • #7
              Re: gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

              Zin om ervaring op te doen in het customizen van PBase CSS templates? Anders mag mijn algemene site www.hansvr.com ook wel een likje verf hoor .

              Comment


              • #8
                Re: gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

                Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Zin om ervaring op te doen in het customizen van PBase CSS templates? Anders mag mijn algemene site www.hansvr.com ook wel een likje verf hoor .
                eigelijk werk ik niet aan zaken waar ik geen volledige toegang tot heb... 'k ben verwend op dat gebied (op't werk heb'k toegang tot het datacenter, en privé heb ik natuurlijk volledig toegang tot mijn eigen dedicated server en gevirtualiseerde copy ervan), dus zo'n modificaties doe ik niet echt...

                Wat mijn aanbieding betreft, er is nog 1 plaats over voorlopig! kwestie van niet teveel op mijn nek te halen in 1 zitting. In de toekomst kan er nog wel meer bij waarschijnlijk, maar ik ga niet teveel hooi op mijn vork nemen... een site of 5 uitwerken is al wel enkele avonden werk.

                De gelukkigen:
                - Don Martini
                - Soeki Wan
                - pieterjan
                - jo99841
                - bouvelo
                - Rudy
                - Jonez (was al een work in progress: www.jonez.be )

                Don Martini: Stuur me even een pm met vermelding van wat je nu al hebt van website (of dergelijke), en wat je graag zou hebben (alles dat de website moet kunnen opsommen), als ik niet voor het weekend iets van je verneem is je plaats aan de volgende in rij
                Last edited by RikH; 7 januari 2009, 22:46.
                Mijn foto's
                Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                Comment


                • #9
                  Re: gezocht: mensen die een eigen site willen voor hun foto's

                  Alles volzet
                  Mijn foto's
                  Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                  Comment

                  Working...
                  X