Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE loopt vast op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IE loopt vast op BD

Heb ook al enige tijd hier last van. Maar ik heb nu het volgende opgemerkt: als je iets opent dan begint beneden op je scherm zo'n "vorderingsbalkje" te lopen (of hoe noem je dat ding). Als je klikt voordat dat ding helemaal groen is geworden en vanzelf verdwijnt heb je het zitten. Dus het wordt vanaf nu ontstressen op BD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Basketfan Bekijk bericht
      Heb ook al enige tijd hier last van. Maar ik heb nu het volgende opgemerkt: als je iets opent dan begint beneden op je scherm zo'n "vorderingsbalkje" te lopen (of hoe noem je dat ding). Als je klikt voordat dat ding helemaal groen is geworden en vanzelf verdwijnt heb je het zitten. Dus het wordt vanaf nu ontstressen op BD
      Als je het scrolwieltje van de muis durft aan te raken voor de pagina volledig geladen is, dan heb je ook bijna altijd prijs.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Het is niet meer te doen om de 5 min loopt bd vast

mvg duindistel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht

mvg duindistel
          Je hebt zelf de hand in een oplossing hé. Ofwel probeer je het probleem in IE aan te pakken (naar versie 9 terugschakelen zou werken) ofwel gebruik je Firefox die je (naar mijn mening) veel minder last zal geven.
          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht

mvg duindistel
            Tussen de merkenoorlog over browsers, een IT competentiestrijd en wat taallessen staat ok de oplossing in dit draadje.

Gewoon je flasplayer downgraden naar versie 9 (van 10) en je probleem is opgelost.

Deze is hier te vinden:

http://fpdownload.macromedia.com/get...p9_archive.zip
            Groetjes, KC
            www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
              Virusscanners hebben hier niets mee te maken, ik snap niet hoe je zo je gelijk probeert te halen.
              Niets heeft te maken met gelijk halen.
              Neem een cleane installatie van bijvoorbeeld XP of Vista en surf even ... dit loopt zeer vlot als uw connectie in orde is tenminste.
              Installeer dan eens NIS en het surfen loopt al maar aan 1/3 van de snelheid meer en hoe komt dat ... omdat alles eerst gescand wordt in een ander proces alvorens het in uw browser geraakt. Doe hetzelfde met andere browsers en dan merk je dat de virusscanner een veel kleinere impact heeft ... omdat de integratie van de virusscanner kleiner is in die andere browsers dan in IE. Da's altijd zo geweest en zal nog lang zo zijn.

Wat kan vista meer dan Xp? Niets noemenswaardig. Toch moet het 4GB ram hebben ipv 2GB bij XP.
              Vista is een heel ander OS dan XP, heel de kernel werd van nul af herschreven en het geheugenbeheer zit anders ineen ... maar dat weten de meeste gewone gebruikers niet en u blijkbaar ook niet want anders zou je nooit deze bemerking maken.

2MB per blanco tabblat.. Jij surft met blanco tabbladen of wat? Laad eens een site in, doe die 2MB dan maar snel maal 25. Direct een ander verhaal.
              Ik surf inderdaad niet met een leeg tabblad maar u haalt aan dat IE geheugen vreet ... een leeg tabblad dat is wat de explorer zelf gebruikt ... al de rest is vooral afhankelijk van de site dat je dan bezoekt en de gebruikte plugins.
              Om te zien hoeveel bijvoorbeeld Photoshop gebruikt open je toch ook geen 10 foto's?

zorgt bij IEDEREEN voor niets anders dan problemen, op een constante basis. Zelf bij jou nu.
              Volledig fout wat je zegt ... ik zoek net als sommigen naar de oorzaak en heb gevonden dat IE niet aan de oorzaak ligt maar wel de Flashplayer.
              Jij zou dan al een andere browser aangesmeerd hebben voor een probleem dat niets met IE te maken heeft.

Dat is zeggen: IE7 werkt niet, schakel dan terug naar IE6. DAT is inderdaad rond de pot draaien.
              Leuk deze bemerking want het is net wat ik probeer om niet te doen ...
              Als IE7 niet goed werkt, schakel dan over naar een alternatief, als dat niet anders dan voordelen biedt. Zelfs in jou vergelijking, als XP niets anders dan voordelen zou bieden, en vista niets anders dan problemen, waarom zou je dan niet overschakelen?
              Omdat zowel Vista als IE zelf nog nooit voor problemen gezorgd heeft bij mij ... als er eens iets is dan ligt het aan software van derden. (Zoals nu)

Waarom moet je als gebruiker ZELF de fouten van IE oplossen?
              Misschien omdat ze hetgeen er voor problemen zorgt er ook zelf opgezet hebben en misschien ook voor uzelf om eens het een en ander bij te leren.

Wat heeft dat te maken met gemakzucht? Ik ben zeker in staat om alle problemen van IE op een of andere manier op te lossen
              Zeg nu eens hoe je door een andere browser te installeren een probleem met IE oplost? Je gebruikt IE niet eens meer dan ... lijkt mij niet echt opgelost!
              Uw recht als jij dat zo wil op uw pc maar als jij iedereen opzadelt met iets anders als ze bij u eens om raad komen vind ik dit een zeer spijtige zaak hoor.

Maar waarom zouden mensen, die waarschijnlijk heel wat andere zaken aan hun hoofd hebben, hier tijd in moeten steken? Dat heeft niets te maken met gemakzucht.. Jij denkt dat iedereen uren de tijd heeft om met de gebreken van IE7 om te gaan? Jij geeft zelf toe dat IE gebreken heeft.. Heeft hier ooit al iemand geklaagd over FF?
              Er zijn ook mensen die niet anders kunnen dan met IE werken!
              En ja, ik ken ondertussen veel mensen die problemen hebben met de andere browsers, ze installeren die en dan klagen ze dat ze niet meer kunnen inloggen op bepaalde sites ... omdat die alleen IE ondersteunen!

Maar naar een nieuwe browser switchen kost niets, en je bent direct van al je problemen af.
              Bij ons creëer je net problemen ... mensen kunnen helemaal niet meer inloggen als ze IE niet gebruiken. Dus ja ... voor duizenden is een andere browser installeren puur tijdverlies en een dikke miserie.
              Maar jij zou waarschijnlijk nadat die print voor de 50ste keer stuk gaat, ze nog eens proberen te repareren, goed wetende dat je bij een nieuwe print plaat geen enkel probleem meer gaat hebben voor een lange tijd?
              Ik werkte lang geleden als hersteller van kopiëerapparaten. Mensen kloegen ook dat hun machine dikwijls vastliep ... als technieker kon ik echter zeggen dat 99% van de problemen die ze kenden niet van de machine kwam maar van slecht papier.
              Een beetje gelijk nu ... de meeste problemen onder IE komen niet van IE zelf maar van andere zaken die onder IE draaien zoals de plugins.

Inderdaad, maar verplicht ze ook niet Internet explorer te gebruiken.
              Doe ik niet ... ik help alleen mensen met het programma waar ze hulp op vragen ... is dat IE, dan is dat IE, is dat Vista dan is dat Vista, is dat XP, dan is dat XP. Zoek een topic waar ik iemand verplicht iets anders te gebruiken dan hetgeen ze zelf willen! ... zoek maar.

Mensen kunnen zelf onze discussie lezen en hun mening eruit opmaken. Ook wil ik nog even zeggen dat ik hoop dat ik in heel deze discussie nooit persoonlijk ben geworden, anders bied ik mijn excuses aan. No hard feelings voor de rest!
              Een discussie heeft niets te maken met persoonlijk worden ... het is gewoon ieder zijn mening.
              Het enige wat ik wou aanhalen is wat ik net hierboven schijf ... ik "probeer" de mensen te helpen met het pakket waar ze een probleem mee ondervinden. Verder is iedereen vrij te kiezen wat hij gebruikt.
              Zelf zal ik nooit antwoorden op vragen over andere browsers ... niet omdat ik er tegen ben maar omdat ik ze zelf niet gebruik en er dan ook geen zinnig antwoord op kan geven.
              Als morgen mijn TV stuk gaat dan wil ik ook gewoon geholpen worden en niet de uitleg krijgen dat ik maar beter een ander merk kon kopen want dat internet vol staat met problemen met Philips ... als ik echter de vraag zou stellen of er niets beter op de markt te vinden is dan appreciëer ik het ten zeerste als mensen mij willen informeren.

En nu ... iedereen succes met zijn browser.
              Last edited by VerSeg; 11 januari 2009, 01:12.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

VerSeg, zoals ik eerder zei ga ik het zelf hierbij houden.

Wel nog een kleine opmerking, ik weet zeker dat Vista helemaal herschreven is, maar alle baanbrekende features hebben het niet gehaald in de final release, maar zitten wel in windows 7 waarvan net een beta van is uitgekomen. Wat ik bedoelde is dat er aan de oppervlakte geen noemenswaardig verschil is..
                Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

VerSeg, zoals ik eerder zei ga ik het zelf hierbij houden.

Ik ook.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Bij het begin van deze pagina had ik gehoopt op een vastloper van Explorer. Maar ... noppes!

Een mens kan tegenwoordig nérgens nog staat op maken.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Bij het begin van deze pagina had ik gehoopt op een vastloper van Explorer. Maar ... noppes!
                      Die zijn te goed de laatste jaren.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ik heb ook last van vastlopen op BD. Waarschijnlijk werd het al in één van de vorige posten vermeld (heb niet heel het topic gelezen) maar Vista zegt dat het probleem veroorzaakt wordt door Flash ...

Comment

Je hebt zelf de hand in een oplossing hé. Ofwel probeer je het probleem in IE aan te pakken (naar versie 9 terugschakelen zou werken) ofwel gebruik je Firefox die je (naar mijn mening) veel minder last zal geven.
                          Ofwel Chrome, dan wil je misschien niet meer terug.
                          Ik gebruikte de laatste tijd meestal Firefox, tot ik Chrome eens installeerde (en uitprobeerde). Maar de meeste mensen die ik Chrome eens toon reageren in de aard van: ik heb liever "internet",zij beseffen dus niet dat er iets anders dan IE bestaat ?

Als Adobe nu nog geen oplossing heeft (in het uiterste geval die update tot nader orde terug van het net halen), dan trekken zij het zich ook niet al te zeer aan me dunkt.
                          Normaal zou je verwachten dat ze daar met man en macht aan beginnen te werken.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Als Adobe nu nog geen oplossing heeft (in het uiterste geval die update tot nader orde terug van het net halen), dan trekken zij het zich ook niet al te zeer aan me dunkt.
                            Normaal zou je verwachten dat ze daar met man en macht aan beginnen te werken.
                            Denk ik ook ... hoe een bedrijf zoiets laat zonder info begrijp ik ook niet.
                            Heb volgend op dit topic eens verder aan het zoeken geweest op supportsites en zo en overal komt dit probleem terug. En niet alleen onder IE, ook onder Firefox kennen ze hetzelfde probleem met hopen.
                            Maar ja ... ooit was Flashplayer van Macromedia en nu al een tijd door overname van Adobe ... het zal ook hun hoofdproduct niet zijn en niet al te veel voorrang krijgen zeker?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Ben ik dan de enige die met FF niet meer op BD raakt?
                              Met de pc thuis: FF (al erg lang), nooit problemen gehad. Sinds 2 weken kan ik enkel de homepage openen, daarna is het om zeep. Als ik erg veel geluk heb, kan ik nog net het forum openen voor FF vastloopt, maar dat zijn de goede dagen. IE biedt geen soelaas.

Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
                                Ben ik dan de enige die met FF niet meer op BD raakt?
                                Met de pc thuis: FF (al erg lang), nooit problemen gehad. Sinds 2 weken kan ik enkel de homepage openen, daarna is het om zeep. Als ik erg veel geluk heb, kan ik nog net het forum openen voor FF vastloopt, maar dat zijn de goede dagen. IE biedt geen soelaas.

Heb jij misschien ook die flashplayer onder beide browsers?
                                Ook onder FF zorgt die voor problemen.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X