Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE loopt vast op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IE loopt vast op BD

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
    Denk een oplossing te hebben:

Ik heb mijn PC opgepoetst met CC cleaner. Alle cshfiles etc rigoreus opgeschoond. Sindsdien reageert BD wat sneller en heb ik heen vastloper meer gehad.

Te vinden op:

CCleaner is the number-one tool for cleaning your PC. It protects your privacy and makes your computer faster and more secure! Download it FREE today.

Graag hoor ik of dit voor jullie ook een oplossing is.
    Neen, ik gebruik CC Cleaner reeds enkele maanden, en ik heb ook regelmatig vastlopers op BD.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Foto4 Bekijk bericht
      Dat kan wel zijn , maar BD weet dat 90% van zijn klanten IE gebruikt. Dit isdan de standaard. Om het even hoe goed jullie het ook willen doen met W3C standaard.
      en helaas heeft IE dan gelijk met zijn standaard.
      Nu ben ik wel even heel nieuwsgierig. Van waar heb je deze cijfers? Bij mijn weten gebruiken 67% van onze bezoekers IE (en geen 90% zoals je aanhaald), 24,5% Firefox, en 5,4% Safari (cijfers van de afgelopen 30 dagen).

Deze cijfers staan los van het probleem natuurlijk. Sommige banners gebruiken flash, als ik zo het topic doorlees kan daar misschien een probleem zitten (tussen verschillende versie's?).

mvg,
      Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
        Nu ben ik wel even heel nieuwsgierig. Van waar heb je deze cijfers? Bij mijn weten gebruiken 67% van onze bezoekers IE (en geen 90% zoals je aanhaald), 24,5% Firefox, en 5,4% Safari (cijfers van de afgelopen 30 dagen).

Deze cijfers staan los van het probleem natuurlijk. Sommige banners gebruiken flash, als ik zo het topic doorlees kan daar misschien een probleem zitten (tussen verschillende versie's?).

mvg,
        Peter
        het is inderdaad een adobe flash probleem, het vastlopen gebeurt op nog andere sites en niet alleen onder IE of windows
        gisteren vastgesteld op een andere site dan deze dat rechtsklikken niet werkte op een bepaald moment, op de homepage van de site kon ik dat wel, daar liep de site wel niet vast
        de oplossing zal van adobe moeten komen denk ik, en snel hoop ik.......
        groetjes linda

Comment

de oplossing:
          2 uur naar gezocht
          het probleem shockwave 10 dat niet gemaakt is voor vista
          de nieuwe versie van adobe shockwave 11 versie 11.0.3.470
          gemaakt voor vista

hopelijk is het nu opgelost, heb het geinstalleerd en tot nu toe geen probs meer gehad
          en ja de site vandenborre werkt ook verseg zal tevreden zijn
          greets
          je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
          www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
            de oplossing:
            2 uur naar gezocht
            het probleem shockwave 10 dat niet gemaakt is voor vista
            de nieuwe versie van adobe shockwave 11 versie 11.0.3.470
            gemaakt voor vista

hopelijk is het nu opgelost, heb het geinstalleerd en tot nu toe geen probs meer gehad
            en ja de site vandenborre werkt ook verseg zal tevreden zijn
            greets
            Dit staat al voordien gemeld ... maar lost het probleem niet op. Ik dacht eerst ook van wel.
            Zelfs zonder Shockwave geïnstalleerd loopt het hier nog vast.
            Na die eraf gezwierd te hebben werkte ook alles vlot op BD tot de dag nadien, dan was het weer prijs.
            Nu komt er elke keer de melding bij dat het probleem komt van Flashplayer.
            Eens zien wat dit geeft na enkele dagen.
            Last edited by VerSeg; 5 januari 2009, 16:24.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Neen, ik gebruik CC Cleaner reeds enkele maanden, en ik heb ook regelmatig vastlopers op BD.
              Die gebruik ik ook al lang en regelmatig wordt alles hiermee opgekuist maar dit helpt inderdaad niet voor het probleem.
              Als het even werkt is het toeval ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

je hebt gelijk had daarnet een vastloper
                ik ga het prog gewoon uitzetten in ie /invoegtoepssingen beheren
                tot er een nieuwe versie uitkomt
                verwijderen doe ik niet voor sommige sites heb je het nodig

spijtig, niks aan te doen voorlopig

greets
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Die gebruik ik ook al lang en regelmatig wordt alles hiermee opgekuist maar dit helpt inderdaad niet voor het probleem.
                  Als het even werkt is het toeval ...

Het heeft bij toeval even gewerkt, maar weer een vastloper gehad. Dus toch shockwave flashplayer maar weer uit.
                  Groetjes, KC
                  www.sportbeelden.com

Comment

Ook hier zeer regelmatig vastlopen van IE7
                    Het zal wel een slechte update zijn zeker van Micro$oft.
                    En mijn verbinding is tràààààààààg (telenet, ze zijn de rapste )

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Kreeg daarstraks volgende melding :
                      "Dit probleem is veroorzaakt door Adobe Reader. Dit programma is gemaakt door Adobe Systems Inc. Adobe Systems geeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld."
                      Aanbeveling :
                      U kunt een nieuwere versie van Adobe Reader downloaden om dit probleem op te lossen. Adobe Systems Inc. raadt u aan de nieuwste versie van Adobe Reader te gebruiken voor een betere beveiliging en stabiliteit.

Wat een zootje. Eerst zegt Microsoft dat de fout bij Adobe ligt en dat er geen oplossing is. In de volgende zin raden ze een nieuwere versie van Adobe aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Ook hier zeer regelmatig vastlopen van IE7
                        Het zal wel een slechte update zijn zeker van Micro$oft.
                        En mijn verbinding is tràààààààààg (telenet, ze zijn de rapste )

Grtz, RF
                        Vooraleer uit gewoonte op de kap van Telenet te gaan zitten: is uw internet even traag met Safari of Firefox of Chrome of Sleipnir ?
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Heb nu Chrome van Google eens geïnstalleerd en ga die nu een tijdje gebruiken.

Wat me al direct bevalt.
                          • Instaleerd in minder dan 1 minuut, probeer dat eens met IE
                          • Lijkt op het eerste gezicht allemaal behoorlijk te werken
                          • URL intypen bovenaan lijkt effecienter, Chrome stelt sneller de juiste voor die je moet hebben ongeacht of je daar al geweest bent
                          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Nog een voordeel gevonden, de spellingscontrole werkt snel en efficiënt. Ik ga nu dus minder typefouten maken hier op BD

Ben tot nu toe echt onder de indruk van Chrome, grote kans dat deze de standaard browser wordt. En ik mij al jaren verzetten tegen al die Google tools die men te pas en onpas op uw PC wou zetten.
                            Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Zouden ze hier DE oplossing al gevonden hebben
                              Staat bij # 4.
                              Ik heb het nog niet uitgeprobeerd.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik heb eens een downgrade naar flash 9 uitgevoerd. Of IE niet meer crasht is wat vroeg om te zeggen, maar tot nu toe alles ok. Blijkbaar werkt het forum ook gevoelig sneller met de versie 9.

Groetjes
                                K@rel
                                Is this the real life? Is this just fantasy?
                                Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Working...
                                X