Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE loopt vast op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IE loopt vast op BD

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Verseg gelijk. Hier loopt het ook af en toe vast en ik denk ook dat een of andere plug-in de oorzaak is.
    Weet je wat ook een snelheidswinst kan opleveren? Awel JAVA.
    Ik zag hier Java update 1, Java update 2, Java update 3, Java update 4, Java update 5, Java update 6, Java update 7 ... Java update 11 tussen geïnstalleerde programma's met elk +- 134MB schijfruimte behalve de eerste aan 79MB.
    Ik heb alles eraf gezwierd en opnieuw geïnstalleerd met de laatste versie zodat die er maar één keer instaat en dat scheelt hem een pak in schijfruimte en prestaties.
    Ik snap niet dat bij elke update van Java de vorige versie integraal blijft staan en er geen gewone update gebeurt zoals bij de meeste andere programma's.
    Is natuurlijk de Java van SUN hé ...
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Bedankt VerSeg voor de tip ... heb ook hier even m'n JAVA opgekuist
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Hier een tip

in IE onder extra // invoer toepassingen // shock wave flash object uitschakelen.

Youtube opstarten. deze geeft de melding dat hij niet kan werken.
        aanklikken oplossen door downloaden.

nu IE extra // invoer toepassingen // shock wave flash object weer inschakelen

probleeem opgelost.
        teminste bij mij.

Het schijnt zo te zijn dat youtube iets meer informatie krijgt voor het probleem te verkomen.

Ik weet er verder tchnisch niets van. maar wou het jullie toch laten weten

gr........
        canon 7D >> EF 70-200 2.8 is L usm II >>>EF 24-105 4.0 L >>>speedlite ex 580 II >>> Gitzo statief >>> Manfrotto balhoofd

Comment

Hier hetzelfde, zelf na formatteren en alles opnieuw te installeren. Puur IE probleem. Heb winsows 7 Beta al getest en daar is het ook zo

Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
          Zou ik zeker niet durven zeggen.
          Ik heb het op alle site's.

Zo ongeveer 10 à 15 keer per dag.

Dan "Alt-Ctrl-Del" en weer verder.
          Soms het magische knopke, een warme start-up.
          Ook soms "start" en dan "opnieuw opstarten"

En dan dikwijls de grove middelen, zeker na de zoveelste keer.
          De stekker eruit, 10 sec wachten en terug stekker erin en opnieuw opstarten.

Nu heb ik hier alles gelezen en ga ook eens experimenteren om de zaak te kunnen oplossen.
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

Comment

Gisteren had ik al de foutmeldingen doorgestuurd naar Microsoft, vandaag al die players er terug opgezet en een geprobeerd.
            Het liep terug vast op de BD-site maar nu kreeg ik een popup van Microsoft waarin staat "Probleem veroorzaakt door Adobe Flash Player".
            Zal er dus wel voor iets tussen zitten zeker?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Heb vanmiddag JAVA opgepoetst. Daarna is de BD site bij 4 keer op 20 minuten vastgelopen.
              Gan nu eens de adobe flashplayer eruit halen. kijken of het werkt.

Update 30 min later:

Flashplayer erafgehaald en opnieuw geinstalleerd. Hierna weer een paar vastlopers.
              Nu flasplayer uitgeschakeld - kijken wat er nu gebeurd.
              Last edited by KCfoto; 4 januari 2009, 20:32.
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

Comment

ook hier al een tijdje last van vastlopen van IE7 , dit weekend nen volledige format c gedaan tot 2 maal toe vrijdag de eerste keer format c , zaterdag nog ne keer gedaan
                maar het probleem blijft duren, het moet toch wel degelijk iets te maken hebben met adobe flashplayer. en waarschijnlijk met de een of andere update.
                draai hier nu al meer dan een jaar vista en had dit probleem vroeger niet
                probleem is pas de laatste 2maand begonnen
                hopelijk vinden ze hier vlug iets op bij adobe of windows want mischien ligt het ook wel aan de een of andere update van windows of de 2 samen
                heb hier nog nen pc draaien maar dan op xp en daar heb ik nog geen problemen op gehad
                grtz tweetty
                bd0379be

Comment

Met Safari ( mac ) tot op heden geen problemen.
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Als je eindeloos problemen hebt met IE en een plugin, dan zet je IE toch (tijdelijk) opzij... Efin, zo zou ik toch handelen.
                    Of om Verseg te citeren: als mijn auto niet start en er wordt mij een vervangwagen gepresenteerd......
                    Ik lees hier: Firefix geen probleem , Safari idem, Chrome idem.
                    Sleipnir gebruik ik ook al eens, maar te weinig om te oordelen.
                    Last edited by nete; 4 januari 2009, 21:23.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Als je eindeloos problemen hebt met IE en een plugin, dan zet je IE toch (tijdelijk) opzij... Efin, zo zou ik toch handelen.
                      Of om Verseg te citeren: als mijn auto niet start en er wordt mij een vervangwagen gepresenteerd......
                      Wat is eindeloos ... hier nu de tweede week.
                      Er zijn heel veel programma's waarbij je zo'n keuze niet kunt maken ... waarom zou ik het met IE doen?
                      Ik ben altijd van het principe geweest een oplossing te zoeken voor een probleem ... al duurt het soms wat langer. Eens je weet wat het is kan je er veel mensen mee helpen.
                      Maar ja, da's beroepsmisvorming zeker ... het doen met wat je hebt en het proberen aan de praat te krijgen.
                      Als we zoals nu met verschillende personen testen uitvoeren dan zal men toch ooit eens op iets uitkomen zeker?
                      Als je elk iets moeilijker probleem ontloopt dan los je nooit iets op hoor.
                      Ik lees hier: Firefix
                      Ja ... maar dat fixt zichzelf.

Niemand verbiedt u iets anders te gebruiken hé.
                      Last edited by VerSeg; 5 januari 2009, 00:30.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ook hier een update :
                        Zonder Shockwave geen problemen meer op de site van Vandenborre, met was deze site niet te bezoeken.
                        Shockwave eraf gezwierd en VDB werkte goed. Op BD nadien sinds gisteren geen vastlopers meer tot vandaag ... vastgelopen met de melding dat Flashplayer de oorzaak was.
                        Nu heb ik Shockwave eraf gezwierd + Flashplayer en deze nadien terug geïnstalleerd ... nu is het afwachten om te zien wat het geeft.
                        Ik had ook heel die JAVA aan het opkuisen geweest, dit geeft geen verbetering in de vastlopers maar heeft er wel voor gezorgd dat het in het algemeen iets vlotter verloopt en dat er veel schijfruimte vrijgekomen is.
                        Nu ja ... er zijn nog een hele boel plugins te gaan ... het is niet omdat ze niet actief zijn dat ze geen problemen kunnen veroorzaken.
                        In de hoop snel de echte oorzaak te vinden ...
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Ook hier een update :
                          Zonder Shockwave geen problemen meer op de site van Vandenborre, met was deze site niet te bezoeken.
                          Shockwave eraf gezwierd en VDB werkte goed. Op BD nadien sinds gisteren geen vastlopers meer tot vandaag ... vastgelopen met de melding dat Flashplayer de oorzaak was.
                          Nu heb ik Shockwave eraf gezwierd + Flashplayer en deze nadien terug geïnstalleerd ... nu is het afwachten om te zien wat het geeft.
                          Ik had ook heel die JAVA aan het opkuisen geweest, dit geeft geen verbetering in de vastlopers maar heeft er wel voor gezorgd dat het in het algemeen iets vlotter verloopt en dat er veel schijfruimte vrijgekomen is.
                          Nu ja ... er zijn nog een hele boel plugins te gaan ... het is niet omdat ze niet actief zijn dat ze geen problemen kunnen veroorzaken.
                          In de hoop snel de echte oorzaak te vinden ...
                          Bij mij zonder flashplayer geen problemen. Heb nu de flasplayer terug aangezet. Kijken of het probleem nu terugkomt.
                          Groetjes, KC
                          www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Wat is eindeloos ... hier nu de tweede week.
                            Er zijn heel veel programma's waarbij je zo'n keuze niet kunt maken ... waarom zou ik het met IE doen?
                            Ik ben altijd van het principe geweest een oplossing te zoeken voor een probleem ... al duurt het soms wat langer. Eens je weet wat het is kan je er veel mensen mee helpen.
                            Maar ja, da's beroepsmisvorming zeker ... het doen met wat je hebt en het proberen aan de praat te krijgen.
                            Als we zoals nu met verschillende personen testen uitvoeren dan zal men toch ooit eens op iets uitkomen zeker?
                            Hier heb je inderdaad een punt.
                            Ik redeneer eerder: als miljoenen IE gebruikers deze fout hebben, dan zal Microsoft of Adobe al wel aan een oplossing aan het werken zijn.

Comment

Ter info:

Ik bewerk mijn site op one.com met hun eigen "webcomposer". Dit werkt enkel in IE.

Als ik nu een pagina probeer te bewerken,dan loopt IE vast bij het openen van die "webcomposer".

Als ik nu one.com open met Firefox dan opent de "IE" plugin van Firefox die site in IE. En op die manier blijkt webcomposer perfect te werken.
                              Beetje bizar, maar misschien een tijdelijke oplossing voor sites die enkel met IE willen werken.

Comment

Denk een oplossing te hebben:

Ik heb mijn PC opgepoetst met CC cleaner. Alle cshfiles etc rigoreus opgeschoond. Sindsdien reageert BD wat sneller en heb ik heen vastloper meer gehad.

Te vinden op:

CCleaner is the number-one tool for cleaning your PC. It protects your privacy and makes your computer faster and more secure! Download it FREE today.

Graag hoor ik of dit voor jullie ook een oplossing is.
                                Groetjes, KC
                                www.sportbeelden.com

Comment

Working...
                                X