Re: Crisis ???
Stond gisteren in de Nederlands krant "Trouw" een artikel over de crisis.
Niemand bleek veel last te hebben...
De media zou er veel over bezig zijn niet de mensen.
Mensen die het moeilijk hadden hebben het nog steeds moeilijk en dat is ook niet veranderd.
De crisis heeft ook zijn voordelen: daling van de energie-prijzen zoals stookolie, diesel en benzine.
Maar daar liggen die honderden daklozen bij ons niet wakker van...
Vandaag vernam ik dat de prijzen voor elektriciteit niet zullen dalen: ze passen gewoon
de kosten voor distributie aan. Schoon mannen he....
Ze gaan wel die 200 miljoen betalen... maar dat zal de gebruiker niet voelen, toch niet
in die zijn voordeel.
Een bevredigend antwoord op jouw vaststelling i.v.m. die vakantiegangers heb ik niet.
Als jij in de problemen zit dan maakt het geen r * * t uit, of ze nu op vakantie gaan of niet gaan![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
De verkoop van auto's?
Dat zal ik vrij simpel houden.
Het personeel had werk, de aandeelhouders kregen meer en meer honger naar nog meer geld.
De grote merken in de USA liggen op apegapen: grote bakken die niemand wilt kopen.
Deels door de crisis (geen kredieten beschikbaar voor de kopers) maar ook geen planning
naar de toekomst. Of totaal verkeerde planning door het management.
Ford Genk heeft zo een paar jaren geleden een "patat" gehad.
Omdat ze de diesel-boom compleet hebben gemist en hun grotere wagens
geraakten ze nog niet kwijt aan de straatstenen.
(zie mijn 'verhaaltje' over Louis Booth)
Ik laat het hierbij.
Het helpt toch niet
Oorspronkelijk geplaatst door dewiene
Bekijk bericht
Niemand bleek veel last te hebben...
De media zou er veel over bezig zijn niet de mensen.
Mensen die het moeilijk hadden hebben het nog steeds moeilijk en dat is ook niet veranderd.
De crisis heeft ook zijn voordelen: daling van de energie-prijzen zoals stookolie, diesel en benzine.
Maar daar liggen die honderden daklozen bij ons niet wakker van...
Vandaag vernam ik dat de prijzen voor elektriciteit niet zullen dalen: ze passen gewoon
de kosten voor distributie aan. Schoon mannen he....
Ze gaan wel die 200 miljoen betalen... maar dat zal de gebruiker niet voelen, toch niet
in die zijn voordeel.
Een bevredigend antwoord op jouw vaststelling i.v.m. die vakantiegangers heb ik niet.
Als jij in de problemen zit dan maakt het geen r * * t uit, of ze nu op vakantie gaan of niet gaan
![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
De verkoop van auto's?
Dat zal ik vrij simpel houden.
Het personeel had werk, de aandeelhouders kregen meer en meer honger naar nog meer geld.
De grote merken in de USA liggen op apegapen: grote bakken die niemand wilt kopen.
Deels door de crisis (geen kredieten beschikbaar voor de kopers) maar ook geen planning
naar de toekomst. Of totaal verkeerde planning door het management.
Ford Genk heeft zo een paar jaren geleden een "patat" gehad.
Omdat ze de diesel-boom compleet hebben gemist en hun grotere wagens
geraakten ze nog niet kwijt aan de straatstenen.
(zie mijn 'verhaaltje' over Louis Booth)
Ik laat het hierbij.
Het helpt toch niet
![Wink](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/wink.gif)
Comment