Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

avondje stappen in omgeving Heizel van 17 uur tot ongeveer 18 uur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• avondje stappen in omgeving Heizel van 17 uur tot ongeveer 18 uur

Zijn er amateurs om vanavond in de omgeving van de Heizel, meer bepaald Japanse toren effen te stappen tijdens het blauwe uurtje ? Kwestie dat je met meerdere iets beter beschermd bent op die site.
    De Japanse toren en zijn buur zijn schitterend verlicht .

Ik zou voorstellen om rond 16.30 uur aan de Heizel te verzamelen ...
    tel 0496 78 55 98
    Last edited by Wim.Vanmaele; 28 december 2008, 14:45. Reden: 16.30 ipv 16 uur
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Re: avondje stappen in omgeving Heizel van 17 uur tot ongeveer 18 uur

Beste Purlut,

Je berichtje komt een beetje te laat....
    Weet dat ik met deze kerstvakantie een zware taak op mij genomen heb. Namelijk : rijlessen geven aan mijn dochter.
    De basiscursussen heeft ze al gehad. (noodstoppen [op asfalt, nat en droog, en in het zand], ABS/ESP gevoel op regenkasseien , starten op een helling, parkeren in een heel klein gaatje in Brugge [het moeilijkste] , vooruit en achteruit, enz.)
    Een ritje naar de Chinese toren zou een goede oefening geweest zijn.
    'k Was er heel graag bij geweest. 't Had een mooie oefenrit geweest voor mijn dochter. GPS op "kortste weg" en dus van Brugge naar de Chinese toren rijden van dorp tot dorp, zonder een enkele kerktoren te vergeten...
    Maar je oproep was een beejte "a litlle bit to late".

Vogende keer?

Groetjes
    Skitch
    " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Re: avondje stappen in omgeving Heizel van 17 uur tot ongeveer 18 uur

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Beste Purlut,

Je berichtje komt een beetje te laat....
      Weet dat ik met deze kerstvakantie een zware taak op mij genomen heb. Namelijk : rijlessen geven aan mijn dochter.
      De basiscursussen heeft ze al gehad. (noodstoppen [op asfalt, nat en droog, en in het zand], ABS/ESP gevoel op regenkasseien , starten op een helling, parkeren in een heel klein gaatje in Brugge [het moeilijkste] , vooruit en achteruit, enz.)
      Een ritje naar de Chinese toren zou een goede oefening geweest zijn.
      'k Was er heel graag bij geweest. 't Had een mooie oefenrit geweest voor mijn dochter. GPS op "kortste weg" en dus van Brugge naar de Chinese toren rijden van dorp tot dorp, zonder een enkele kerktoren te vergeten...
      Maar je oproep was een beejte "a litlle bit to late".

Vogende keer?

Groetjes
      Skitch
      Nu, Skitch naar de Chinese toren bollen voor je dochter is nu toch ook weer zo moeilijk niet ? En een GPS nodig ?
      Als je nu buiten op de schoorsteen de Chinese vlag laat wapperen is het toch niet zo ver en moeilijk meer naar de Chinese toren ? Ik zou voorstellen dat je ze effen als je buiten komt, links tot op het einde en dan weer links. Op het grote plein, neen niet van tsiejin maar van die twee andere kwiebels ... Ge laat ze daar dan kijken naar rechts naar dat gebouw met die rare zonnewijzer.
      En dan, dan laat je haar los, vrij, als een vogel en kijk je hoeveel tijd en km ze noidg heeft tot aan de tsaanies taawer of sjan haai

Euh, ja, 't was verdikke koud en ik was plots in gezelschap van een viertal Chinese koppels met zo'n 3 kinderen. Het was gieren en ik ben ja thuis gebracht, heel laat. 't was zo'n 23.30. Na het plezier met die mannen (ik tolkte van Nederlands, Frans naar Engels en één van de dochters van die mensen deed dat dan van Engels naar een Chinese taal. Heb dan maar gegidst en we zijn naar Brussel stad gebold. Foto's ? niet veel, slechts vier, heb teveel plezier gehad met mijn toevallig vrijwillig bijberoep ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
      X