Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord met kuren??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Toetsenbord met kuren??

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Gewoon water verdragen ze hoor, heb dat van mij al eens volledig in een emmer water gegooid om te kuisen.
    Je maakt toch een grapje? de electronica (printplaatje) in een keyboard kan helemaal niet tegen water!

tips:
    -stofzuigen zodat het vuil achter en onder de toetsen vandaan is
    -1x per jaar de toetsen zelf er eens afhalen (kan bij alle toetsenborden waar ik mee gewerkt heb (behalve sommige van apple) en grondig reinigen (zowel de toetsen als het keyboard)
    - nooit je keyboard ondersteboven boven je hoofd houden om te zien of er vuil in zit
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
      Je maakt toch een grapje? de electronica (printplaatje) in een keyboard kan helemaal niet tegen water!

tips:
      -stofzuigen zodat het vuil achter en onder de toetsen vandaan is
      -1x per jaar de toetsen zelf er eens afhalen (kan bij alle toetsenborden waar ik mee gewerkt heb (behalve sommige van apple) en grondig reinigen (zowel de toetsen als het keyboard)
      - nooit je keyboard ondersteboven boven je hoofd houden om te zien of er vuil in zit

Was dus optie 2 eh...

Alle toetsen eraf en in een sopje kuisen.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Gewoon water verdragen ze hoor, heb dat van mij al eens volledig in een emmer water gegooid om te kuisen.
        Die mac keyboards blijkbaar niet, bij logitec of microsoft ook nooit problemen mee gehad, door het te kuisen met een meer dan vochtig doekje, maar op mijn mac keyb werkte de spatie en de w en de x niet meer. Jammer soit nu heb ik zo een sexy dun nieuw mac keyboard
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          heb ook net een nieuw toetsenbord, maar tevergeefs, de letterkes op BD blijven even klein!!!
          grt,bouk.
          ctrl klikken en scrollen zou kunnen helpen
          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Working...
          X