Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord met kuren??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Toetsenbord met kuren??

Heb net een ander toetsenbord in gebruik.
    Als ik in een blank document klikte dan begon ineens de plusteken te "lopen"....
    Was niet tegen te houden...

Iemand een idee?
    Bedankt alvast!
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Toetsenbord met kuren??

Heb hier ook net (zaterdag) een nieuw toetsenbord moeten zetten ... mijn vorig typte andere letters dan wat ik zelf wou.
    Heb er nu terug eentje met draad gekocht ... zo'n Logitech verlicht toetsenbord.
    Wat een luxe als het wat donkerder is, kan je heel goed lezen en de toetsen voelen enorm goed aan, een van de beste dat ik ooit had.
    Nu zien hoe lang die het uithoudt natuurlijk.
    De meeste beginnen hier redelijk snel kuren te verkopen alhoewel ik ze deftig behandel.
    Het gemiddelde ligt hier rond de 2.000.000 toetsaanslagen per jaar.
    Een ding moet ik toegeven, die echte Cherry toetsenborden die kreeg je gewoon niet versleten ... mijn allereerste is ongeveer 16 jaar oud en daar mankeert nog niets aan, het staat ondertussen wel bij een familielid. Het heeft natuurlijk geen USB-aansluiting.

Vermoedelijk zit er bij u ergens een toets geblokkeerd of vuil tussenin ... of je vinger zat gewoon op de +-toets.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Heb hier ook net (zaterdag) een nieuw toetsenbord moeten zetten ... mijn vorig typte andere letters dan wat ik zelf wou.
      Heb er nu terug eentje met draad gekocht ... zo'n Logitech verlicht toetsenbord.
      Wat een luxe als het wat donkerder is, kan je heel goed lezen en de toetsen voelen enorm goed aan, een van de beste dat ik ooit had.
      Nu zien hoe lang die het uithoudt natuurlijk.
      De meeste beginnen hier redelijk snel kuren te verkopen alhoewel ik ze deftig behandel.
      Het gemiddelde ligt hier rond de 2.000.000 toetsaanslagen per jaar.
      Een ding moet ik toegeven, die echte Cherry toetsenborden die kreeg je gewoon niet versleten ... mijn allereerste is ongeveer 16 jaar oud en daar mankeert nog niets aan, het staat ondertussen wel bij een familielid. Het heeft natuurlijk geen USB-aansluiting.

Vermoedelijk zit er bij u ergens een toets geblokkeerd of vuil tussenin ... of je vinger zat gewoon op de +-toets.
      Ja zal zo wel iets zijn.
      Was een draadloos bord van Microsoft.

Die ik nu in gebruik heb is ook een LogiTech.
      Is nog niet zo oud en de verf verdwijnt al van de toetsen...
      De shifttoets werkt ook niet goed.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        ... Die ik nu in gebruik heb is ook een LogiTech.
        Is nog niet zo oud en de verf verdwijnt al van de toetsen...
        De shifttoets werkt ook niet goed.
        Minder 'tokkelen' en meer foto's maken, kan ook helpen Theo.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

't is hier blijkbaar de toetsenborden week , 'k ben het mijne zondag (gelukkig dat de winkels open waren ) ook mogen gaan vervangen, wat te veel water gebruikt, om er de confituur af te krijgen
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            't is hier blijkbaar de toetsenborden week , 'k ben het mijne zondag (gelukkig dat de winkels open waren ) ook mogen gaan vervangen, wat te veel water gebruikt, om er de confituur af te krijgen
            en een zware verkoudheid kan ook nadelig uitvallen voor jouw beeldscherm...
            dus opletten met oncontroleerbare hoest- of niesbuien
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Gewoon water verdragen ze hoor, heb dat van mij al eens volledig in een emmer water gegooid om te kuisen.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

heb ook net een nieuw toetsenbord, maar tevergeefs, de letterkes op BD blijven even klein!!!
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  heb ook net een nieuw toetsenbord, maar tevergeefs, de letterkes op BD blijven even klein!!!
                  Hoest gaat ook niet over als je naar de tandarts gaat.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Hier nog altijd: als het evengoed of beter met draad kan, waarom dan in godsnaam draadloos gaan. Ik ben er een keer of drie mee begonnen, maar alleen al het batterij gezever was voldoende om er komaf mee te maken.
                    Nu al enkele jaren probleemloos met een "antiek" toetsenbord en optische muis.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Hier nog altijd: als het evengoed of beter met draad kan, waarom dan in godsnaam draadloos gaan. Ik ben er een keer of drie mee begonnen, maar alleen al het batterij gezever was voldoende om er komaf mee te maken.
                      Nu al enkele jaren probleemloos met een "antiek" toetsenbord en optische muis.
                      Maar allez...Ik moet 1 maal per jaar nieuwe batterijen in mijn kb + muis stoppen, dat valt toch goed mee?
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        Maar allez...Ik moet 1 maal per jaar nieuwe batterijen in mijn kb + muis stoppen, dat valt toch goed mee?
                        Ja en ik gebruik oplaadbare batterijen.
                        Vier stuks in een MX3200 van LogiTech en bijhorende lasermuis.
                        Alles draadloos.
                        Maar ik ben niet zo gelukkig met dit bord.
                        Sommige toetsen gaan wat stroef, opdruk (verf) verdwijnt van een paar toetsen.
                        En een echt ambetante shift-toets. (de linker)
                        Last edited by theokus; 23 december 2008, 15:47.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          En wat is de comfortwinst winst die je boekt ? Twee draadjes minder op je bureau ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

En wat is de comfortwinst winst die je boekt ? Twee draadjes minder op je bureau ?
                            Als je me toestaat nete: ja dus.
                            Ik had & heb last van stroomkabels en usb-dingen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Is inderdaad iets praktischer in mijn huidige bureauopstelling.

Comment

Working...
                              X