Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mercikes, dan zal ik mijn luiheid eens opzij schuiven en het eens testen
Getest en ben voorlopig voor 99% tevreden.
De facebook filter is nog beetje buggy en de speed dial is niet zo handig als de fast dial. Maar daar kan ik mee leven.
Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX http://www.stevevandegaer.be
Eind 2008 stond ik zo'n beetje te roepen in de woestijn met dit topic.
Het verrast me nu dat er in 2010 wel héél positief geoordeeld wordt door de meeste gebruikers.
Chrome wordt volwassen zeker ?
Het spijtige is wel dat IE nu net degene is die zich niet helemaal aan de regels houdt en er dus door zijn populariteit in slaagt om de softwaredevelopers zijn richting in te trekken. Maar als je zelf wat websites gemaakt hebt, is het soms heel interessant om te zien hoe IE bvb reageert op sommige HTML-structuren (geneste tabellen bvb), daar waar FF en Google Chrome gewoon datgene doen wat de code weergeeft.
Voor wat betreft de bankzaken, mijn bank gebruikt ook een pop-up en ik gebruik zonder problemen Google Chrome hoor.
Dat was vroeger (< IE8 ) inderdaad zo, sinds IE8 gaat de browser zich meer en meer aan de standaarden houden, meer zelfs dan FF ofzo.
Vandaar dat MS, compatibility mode ingebouwd heeft, waardoor de browser zich gaat gedragen als een IE7.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Een van de voordelen van FF zijn inderdaad de plugins. Safari is daar nu ook mee begonnen.
Maar besef wel dat elke plugin eventueel (ik schrijf eventueel) de snelheid en de stabiliteit van de browser teniet doen.
Dus als je browser niet meer werkt zoals voorheen, misschien het proberen waard om eens alle plugins te deactiveren.
Ook Java en Flash hebben in het verleden al vaak parten gespeeld. Dus kijk ook even na of je ook van die dingen de laatste versies hebt staan.
Ik het IE 8.u, FF en Google Chrome in gebruik gehad.
De eerste die ik eraf gezwierd heb is FF en de minst gebruikte is nu IE8.0.
Google Chrome (de meest recente versie) is nu de standarard browser. In tegenstelling tot eerdere versies kan deze nu ook "internetbankieren" met alle banken die ik gebruik.
IE staat er nog op omdat sommige sites enkel goed te gebruiken zijn met deze browser.
En dan is er uiteraard nog Safari op de iPad en de iPhone
Maar, Chrome is volwassen geworden
Comment