Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fruit in crisissituatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fruit in crisissituatie

Update Leopard doet Macs op tilt slaan met de Mac OS X 10.5.6, de laatste update van het Leopard-besturingssysteem.

Een eventuele oplossing:
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Fruit in crisissituatie

Gisteren geïnstalleerd en helemaal geen problemen ondervonden . . . . ???
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Staat al een paar dagen bij mij geinstaleerd (sinds vorige week zondag dacht ik) geen problemen ondervonden
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Je kunt wel in problemen komen met een illegale iphone

Mac OS X 10.5.6 is als update door Apple beschikbaar gesteld. Het blijkt echter de DFU Mode van de iPhone te blokkeren, waardoor je PwnageTool en QuickPwn niet meer kunt gebruiken.

Soit mijn videokaart werkt nog na 2 jaar, dat is ook al iets

Comment

Alle updates tot op heden gedaan en geen probleem met mijn fruit.
          Mijn fruit wordt dan ook gekweekt in open frisse lucht, zelfs in de wintermaanden.
          Serrefruit, daar hou ik zo niet van, weinig smaak, en steeds oppassen voor gebroken ruiten!
          Nee, geef mij maar puur natuur.
          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

hier ook geen enkel probleem....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
              hier ook geen enkel probleem....
              dito
              Mvg Tim

Comment

Niet het minste probleem met de update van 10.5.5 naar 10.5.6. Het downloaden van de combo-update (te verkiezen boven de delta-update!) nam nog het meeste tijd in beslag. Met de overgang van 10.5.4 naar 10.5.5 was ik wel even mijn connectie met mijn Airport Express station bij mijn stereo (waarmee ik muziek stream van mijn iMac in mijn kantoor naar de stereo in de living) even kwijt en heb ik het AE station moeten resetten. Ditmaal, niks geen probleem!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  ...Het downloaden van de combo-update (te verkiezen boven de delta-update!) ....
                  Wat is delta-update
                  Mvg Tim

Comment

Als je via Software update bericht krijgt dat er een OS update is, gaat het om een delta update (van 10.5.3 naar 10.5.4, of van 10.5.4 naar 10.5.5, of nu van 10.5.5 naar 10.5.6, dus slechts één stapje hoger). Met de combo update kun je meteen van 10.5.1 naar 10.5.6 springen.
                    De combo update kan ook geïnstalleerd worden bovenop de huidige versie (dwz 10.5.6 combo bovenop 10.5.6), een techniek die wordt aangeraden bij bepaalde moeilijkheden (en sommige van die moeilijkheden ontstaan precies bij gebruik van de delta!)
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

@LesC

Thnx weer iets bijgeleerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                        @LesC

Thnx weer iets bijgeleerd
                        Dito. Thanks Les
                        Mvg Tim