heeft iemand ervaring met deze overstap?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
van pc naar e-mac
Collapse
X
-
-
Re: van pc naar e-mac
Begint de e-Mac niet wat oud te worden om daar als nog in te investeren?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
Een vriend van mij heeft nog een oude emacnaast zijn imac. Best wel een lawaaierige machine en ook wel beetje oud.
Zou eerder voor een goedkopere intelmac gaan nu, misschien eens kijken op intermactivity.be?
De switch van pc naar Mac in het algemeen is niet echt iets dat modelgebonden is hoor.Website http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
Dat is heel wat anders. Niet dat ik een "switcher" ben -heb namelijk heel mijn leven met Macintosh gewerkt, privé toch- maar er zijn er toch wel hier op het forum die de overstap gewaagd hebben, en voor zo ver ik weet, niet betreurd hebben.
Moderator: misschien hoort deze thread eer bij ChitChat?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtModerator: misschien hoort deze thread eerder bij ChitChat?Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
-
e-macs zijn behoorlijk oud, en berucht voor hun beeldschermproblemen (van de eerste generaties moesten sommige meermaals binnenkomen voor een vervanging) Toestellen gaan op ebay tussen de 150 en 200 euro... schappelijke prijzen voor een ouder toestel...
Imacs daar kan ik je weinig over vertellen, ik heb nooit de intel generaties geserviced...Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment
-
ga hier eens een kijkje nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk berichte-macs zijn behoorlijk oud, en berucht voor hun beeldschermproblemen (van de eerste generaties moesten sommige meermaals binnenkomen voor een vervanging) Toestellen gaan op ebay tussen de 150 en 200 euro... schappelijke prijzen voor een ouder toestel...
Imacs daar kan ik je weinig over vertellen, ik heb nooit de intel generaties geserviced...
@TS: de vorige poster heeft je een goede link gegeven, maar mocht je bepaalde vragen hebben: er zijn heel wat Mac-kers hier op dit forum. Bovendien zijn er ook al heel wat threads aan dit onderwerp gewijd (o.a. "Help, ik wil een Mac...")BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk berichtIk heb net een week een iMAC. Kom ook uit een PC omgeving. Ergo, schiet maar raak met je vragen!There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
Sommigen noemen het een avontuur, anderen spreken van een knoeiboel!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtSommigen noemen het een avontuur, anderen spreken van een knoeiboel!
Ik kan je ten zeerste aanbevelen.
Comment
Comment