Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van pc naar e-mac

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• van pc naar e-mac

heeft iemand ervaring met deze overstap?

Re: van pc naar e-mac

Begint de e-Mac niet wat oud te worden om daar als nog in te investeren?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Een vriend van mij heeft nog een oude emacnaast zijn imac. Best wel een lawaaierige machine en ook wel beetje oud.
      Zou eerder voor een goedkopere intelmac gaan nu, misschien eens kijken op intermactivity.be?
      De switch van pc naar Mac in het algemeen is niet echt iets dat modelgebonden is hoor.
      Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

sorry voor mijn type foutje ik bedoelde imac 24 inch

Comment

Dat is heel wat anders. Niet dat ik een "switcher" ben -heb namelijk heel mijn leven met Macintosh gewerkt, privé toch- maar er zijn er toch wel hier op het forum die de overstap gewaagd hebben, en voor zo ver ik weet, niet betreurd hebben.
          Moderator: misschien hoort deze thread eer bij ChitChat?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Moderator: misschien hoort deze thread eerder bij ChitChat?
            Klopt, is daarom ook verplaatst van 'fotobewerking' naar hier.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

e-macs zijn behoorlijk oud, en berucht voor hun beeldschermproblemen (van de eerste generaties moesten sommige meermaals binnenkomen voor een vervanging) Toestellen gaan op ebay tussen de 150 en 200 euro... schappelijke prijzen voor een ouder toestel...

Imacs daar kan ik je weinig over vertellen, ik heb nooit de intel generaties geserviced...
              Mijn foto's
              Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

ga hier eens een kijkje nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                  e-macs zijn behoorlijk oud, en berucht voor hun beeldschermproblemen (van de eerste generaties moesten sommige meermaals binnenkomen voor een vervanging) Toestellen gaan op ebay tussen de 150 en 200 euro... schappelijke prijzen voor een ouder toestel...

Imacs daar kan ik je weinig over vertellen, ik heb nooit de intel generaties geserviced...
                  Onze TS heeft ons inmiddels verteld dat het om een typo ging: geen eMac, waar er nog wel wat van in omloop zijn, maar al een aantal jaren uit produktie zijn, maar een iMac, een 24-inch nog wel.
                  @TS: de vorige poster heeft je een goede link gegeven, maar mocht je bepaalde vragen hebben: er zijn heel wat Mac-kers hier op dit forum. Bovendien zijn er ook al heel wat threads aan dit onderwerp gewijd (o.a. "Help, ik wil een Mac...")

Comment

Ik heb net een week een iMAC. Kom ook uit een PC omgeving. Ergo, schiet maar raak met je vragen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
                      Ik heb net een week een iMAC. Kom ook uit een PC omgeving. Ergo, schiet maar raak met je vragen!
                      Hier net hetzelfde, PC . . . als je avontuurlijk wil computeren, de Mac als je zekerheid wil . . . beter kan ik het niet omschrijven . . . . maar mijn keuze gaat toch eerder naar het avontuurlijke . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Sommigen noemen het een avontuur, anderen spreken van een knoeiboel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Sommigen noemen het een avontuur, anderen spreken van een knoeiboel!
                          Met "het avontuurlijke" bedoelt Francis "Windows"

Ik kan je  ten zeerste aanbevelen.

Comment

Working...
                          X