Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
meer specifiek
Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten.
en dat laatste doe ik dus hé......
zit nu met IE te werken
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Ik heb die boodschap ook met de regelmaat van een klok .. ik denk dat FF niet snel genoeg uit geheugen verdwijnt bij het afsluiten en terug heropstarten .. aka FF heeft te veel tijd nodig om zijn rommelbestanden op te kuisen ?
meer specifiek
Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten.
en dat laatste doe ik dus hé......
zit nu met IE te werken
Het is niet nodig je systeem te herstarten, Ctrl Alt Delete, Processen, firefox.exe --> proces beëindigen...
Daarna kan je firefox terug opstarten
Grtn
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambertBekijk bericht
Het is niet nodig je systeem te herstarten, Ctrl Alt Delete, Processen, firefox.exe --> proces beëindigen...
Grtn
Grtn
bij mij is het ook ok,
hartelijk bedankt
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Ik heb dat ook een tijdje geleden regelmatig voorgehad, is dus toch waarschijnlijki een firefox bug.
Ik zit nu voor 90% van de tijd via Chrome te surfen.
Grtn
ik krijg het steeds in orde, maar het komt van tijd tot tijd wel eens terug
George Orwell
ik krijg het steeds in orde, maar het komt van tijd tot tijd wel eens terug
Yep kan ik beamen, zit soms gewoon terug op IE als het té ambetant wordt .. FF heeft zo van die dagen blijkbaar
Nog zoiets : sommige dagen zijn die icoontjes niet actief als je een post doet .. niks smileys, niks centreren, je kan er gewoon niet op klikken .. super vervelend is dat .. nog iemand meegemaakt ?
Nu vandaag bv geen enkel probleem gehad .. andere dagen daarentegen ...
Comment