Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

firefox heeft capriolen....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• firefox heeft capriolen....

ik krijg steeds dit:
    Firefox is al actief, maar reageert niet........
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: firefox heeft capriolen....

meer specifiek
    Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten.

en dat laatste doe ik dus hé......

zit nu met IE te werken
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Ik heb die boodschap ook met de regelmaat van een klok .. ik denk dat FF niet snel genoeg uit geheugen verdwijnt bij het afsluiten en terug heropstarten .. aka FF heeft te veel tijd nodig om zijn rommelbestanden op te kuisen ?

Comment

ctrl-alt-delete, en eens bij processen kijken wat er nog van firefox draait ? En dat dan stoppen ?

Het zou niet mogen, maja wat is de achterliggende reden, dat dit process niet kan afsluiten, ligt het aan ff zelf, of aan iets anders ?
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          meer specifiek
          Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten.

en dat laatste doe ik dus hé......

zit nu met IE te werken
          Het is niet nodig je systeem te herstarten, Ctrl Alt Delete, Processen, firefox.exe --> proces beëindigen...
          Daarna kan je firefox terug opstarten
          Grtn
          Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
            Het is niet nodig je systeem te herstarten, Ctrl Alt Delete, Processen, firefox.exe --> proces beëindigen...
            Grtn
            Idd, that's the way, uhu uhu

Comment

Grtn
              bij mij is het ook ok,

hartelijk bedankt
              George Orwell

Comment

Ik heb dat ook een tijdje geleden regelmatig voorgehad, is dus toch waarschijnlijki een firefox bug.
                Ik zit nu voor 90% van de tijd via Chrome te surfen.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Grtn
                  ik krijg het steeds in orde, maar het komt van tijd tot tijd wel eens terug
                  George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    ik krijg het steeds in orde, maar het komt van tijd tot tijd wel eens terug
                    Yep kan ik beamen, zit soms gewoon terug op IE als het té ambetant wordt .. FF heeft zo van die dagen blijkbaar

Nog zoiets : sommige dagen zijn die icoontjes niet actief als je een post doet .. niks smileys, niks centreren, je kan er gewoon niet op klikken .. super vervelend is dat .. nog iemand meegemaakt ?
                    Nu vandaag bv geen enkel probleem gehad .. andere dagen daarentegen ...
                    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

Working...
                    X