Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Naar jaarlijkse gewoont starten we een topic op met foto's van kerstbomen die thuis opgesteld staan. . . en deze keer bijt ik de spits af . . .
Last edited by Franciskine; 9 december 2008, 17:51.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Moet het ene van thuis zijn? Heb er wel eentje gefotografeerd maar die staat niet thuis
Het is toch de bedoeling eentje van thuis te plaatsen . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Zeer verzorgd werk. Is je vrouw soms etalagiste?
Warm kader en realisatie in harmonie met meubilair en omgeving.
Enkel nog wat pakjes met glaswaren mss?
Dat is wel een leuk topic! Ik heb mijn boom nog niet staan, maar die wordt dit weekend gezet. Ik heb nog wat foto's gevonden van onze boom van een paar jaartjes geleden genomen met mijn 1.3 megapixel camera. Onze boom ziet er elk jaar zowat hetzelfde uit, dus hier een paar foto's.
En dan zijn er ook wat gekke Canadezen die hun hele huis versieren. Hier in de buurt zijn er een 5-6 buren die hun huis van dak tot gras bekleden met lichtjes. Ze zijn dit gestart voor hun plezier en over de jaren heen kwamen er steeds meer bezoekers. Nu is er ook een Kerstman aanwezig waar je een donatie bij kan achterlaten als je wil. Dit geld wordt dan gebruikt voor de "Make A Wish" foundation (voor kinderen met kanker)...een mooi initiatief vind ik wat met 1 huis begon en nu zijn het er ongeveer 6. Hier zijn ook enkele foto's die een paar jaar terug genomen waren: (Ik zal eens op pad moeten gaan voor nieuwe foto's van deze huizen)
Zeer verzorgd werk. Is je vrouw soms etalagiste?
Warm kader en realisatie in harmonie met meubilair en omgeving.
Enkel nog wat pakjes met glaswaren mss?
Henri
Toch niet Henri, ze is kapster maar doet met hart en ziel de interieur decoratie . . . je zou de rest van het huis eens moeten kunnen zien
Het moet dus "interieurdecoratie" zijn neem ik aan? ( zonder spatie?) Bedankt voor de tip en de website Leon
Comment