Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MP3 f-iles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MP3 f-iles

Hallo,

Ik heb problemen bij het spelen van muziek op mijn laptop. Als ik nl. muziek op een USB-stick plaats vanop mijn PC kan ik tal van muziek-files niet meer spelen via mediaplayer op mijn laptop.
    Na wat zoekwerk het ik dit gevonden : http://www.microsoft.com/windows/win...nalid=80040154

"You are trying to play an MP3 file that contains compressed ID3 headers. The ID3 header is a portion of the file that stores the song's album information (for example, the song name, artist name, album name, and genre). This information is sometimes called a "tag."
    To fix the problem, make a copy of the file and then use a non-Microsoft ID3 tag editing program to remove or reset the file's ID3 headers. After you remove the ID3 headers, Windows Media Player should be able to play the MP3 file.
    Attempting to remove ID3 headers might damage the file and make it unplayable. Therefore, always make a copy of the file before you edit it.
    If this solution does not resolve the problem, the file might be corrupted

Ik denk dat dit mijn probleem is. Maar hoe kan ik dat oplossen ?
    Waar vind ik een "non-Microsoft ID3 tag editing program ?

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Re: MP3 f-iles

En zit er iets bruikbaar tussen ?
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Niet echt.
      Is bizar : ik copieer sommige muziek die probleemloos met Windows Media Player draait op mijn PC. Als ik de de stick waarop ik heb gecopieerd in mijn laptop breng zijn tal van titels verdwenen en bij sommige krijg ik : " het bestand dat u probeert af te spelen heeft een extensie (MP3) die niet overeen stemt met de bestandsindeling. Afspelen van het besgtand kan resulteren in onverwacht gedrag".

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

als het op uw vaste draait, zou het op uw portable ook moeten draaien

Zeker dat dezelfde codex op uw portable staan te draaien als op uw fix ?

Ik dacht dat je in windows media player in de help (about ofzo) kon zien welke codex geinstalleerd staan, maar 'k ben het niet zeker meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          als het op uw vaste draait, zou het op uw portable ook moeten draaien

Zeker dat dezelfde codex op uw portable staan te draaien als op uw fix ?

Ik dacht dat je in windows media player in de help (about ofzo) kon zien welke codex geinstalleerd staan, maar 'k ben het niet zeker meer
          Krijg regelmatig updates van MS binnen waaronder ook die van Mediaplayer zowel op PC als op laptop, dus..
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik dacht niet dat mediaplayer codex zat up te daten, aangezien die meestal niet van hun zijn

probeert anders eens : http://www.divx.com/divx/windows/codec/

als er iemand een andere site weet waar de recentste codex te vinden vallen, 'k zeg het sinds ik met mac werk, ben ik hier niet meer in thuis op die windows codec, maar vroeger had je programma's die de meest gangbare bevate

Comment

Ik vermoed dat het een corrupte USB stick is van de Aldi die aan de basis ligt van het probleem. Het is niet de eerste keer dat ik hiermee problemen heb, maar nu zal het wel de laatste keer zijn. Brol verkopen ze daar. Ik laat mij in elk geval niet meer vangen.

Terloops... een paar weken geleden stond er een LCD TV tekoop in Aldi die mij interesseerde als TVtje voor in onze keuken voor blijkkbaar een interessante prijs. Toevallig kom ik bij onze lokale TV verkoper en zie daar een Sanyo staan van hetzelfde formaat voor ongeveer dezelfde prijs. Dus daar maar gekocht met het voordeel van een goeie service.
              Wie dus denkt in Aldi goeie zaken te doen qua prijs moet toch eerst nog eens elders gaan kijken. Ik hoorde hier al vroeger mensen beweren dat wat in de Aldi verkocht wordt gelijk is aan brol, ik moet het dus gaan geloven.

Bedankt in elk geval voor de reacties.

Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik denk niet dat er iets aan uw usb stick scheelt.Download gewoon een ander mp3 speler,en uw probleem is opgelost.Hier is een linkje naar de freewareversie van Winamp,installeren en muziek luisteren
                mvg,
                creonite
                Fotokes

Comment

Ben ook al jaren een trouwe winamp gebruiker en heb nog nooit geen probleem gehad om iets af te spelen. Indien je intresse hebt in de pro versie zend je maar een pm...
                  Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Comment

Lang leve Foobar: http://www.foobar2000.org/?page=Download

Foobar speelt mp3, FLAC, APE, APL, AAC...
                    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Hartelijk dank voor de reacties en tips. Zal even WinAmp aan de tand voelen met de bewuste USB Stick.

Groetjes,
                      pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                      X