Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hof??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Hof??

    Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    Does 'pot, kettle, black' ring a bell? I've rather got the impression that this whole thread was started based on some serious frustration in the first place. But now reading this, I am most probably mistaking...
    and judging by your reactions, I'd say you're one of those who needs a topic to vent your fustrations too
    Go for it! it feels good to vent the spleen every now and then

    Comment


    • #92
      Re: Hof??

      Sommige foto's van sommige mensen zijn zelfs zó goed dat ze er twéé keer in staan..
      hier bijvoorbeeld
      maar ook hier weer...


      Misschien is de attitude van 'zich-er-niet-te-veel-van-aantrekken-en-gewoon-zijn-eigen-ding-verder-doen' misschien de beste. Maar de HoF is maar zo goed als zijn deelnemers. Jammer als dat betekent dat niet altijd de beste foto's geselecteerd worden. (ik weet het: "wat zijn de beste foto's ?" maar vaak zie je toch dingen waarvan je wenkbrauwen gaan fronsen).
      equipment: camera's, lenses & some imagination

      Comment


      • #93
        Re: Hof??

        Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
        Sommige foto's van sommige mensen zijn zelfs zó goed dat ze er twéé keer in staan..
        hier bijvoorbeeld
        maar ook hier weer...

        LOL 't frappante er van is dat deze foto beide keren in week 45 uitgebracht is... met precies een jaar tussen...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #94
          Re: Hof??

          Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
          Sommige foto's van sommige mensen zijn zelfs zó goed dat ze er twéé keer in staan..
          hier bijvoorbeeld
          maar ook hier weer...

          haha... das straf !!!
          fotoke gemaakt zomer 2008

          Scotty... beam me up !!!

          Comment


          • #95
            Re: Hof??

            Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
            Sommige foto's van sommige mensen zijn zelfs zó goed dat ze er twéé keer in staan..
            hier bijvoorbeeld
            maar ook hier weer...

            Unless someone has been switching image labels on thir host..

            Opps, ziiing. ouchie.

            Nice going, selection team. That doesn't add a whole lot of credit to the current selection system, does it?

            Comment


            • #96
              Re: Hof??

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Does 'pot, kettle, black' ring a bell? I've rather got the impression that this whole thread was started based on some serious frustration in the first place. But now reading this, I am most probably mistaking...
              Leonidas, je kan soms verrassend uit de hoek komen
              Because, I did have the same impression at first too.

              En dit komt door de regeltjes 3, 4, 5, 6 en 7 in de eerste post.
              Die lijken te gaan van kwaad tot erger.
              De rest van de post is ook interessant.

              Mijn algeheel gevoel: "Het begint met slaan en eindigt met zalven"
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #97
                Re: Hof??

                Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                Nice going, selection team. That doesn't add a whole lot of credit to the current selection system, does it?
                Goh, je kunt ook zeggen dat ze gewoon erg consequent zijn
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                Comment


                • #98
                  Re: Hof??

                  gasten,
                  dat komt omdat lana gewoon de oude foto heeft verwijderd
                  en vervangen door een andere, met dezelfde naam.
                  de foto dateert van 2008
                  kan moeilijk in de hof van 2007 hé!

                  'k wordt het hier stilaan beu zunne, zageventen!

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #99
                    Re: Hof??

                    Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                    gasten,
                    dat komt omdat lana gewoon de oude foto heeft verwijderd
                    en vervangen door een andere, met dezelfde naam.
                    de foto dateert van 2008
                    kan moeilijk in de hof van 2007 hé!

                    'k wordt het hier stilaan beu zunne, zageventen!

                    mm
                    Venten?
                    Grote kinderen ja

                    Het blijkt weer en dit na 4 pagina's dat onze "HOF" toch erg belangrijk is.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Hof??

                      Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                      Unless someone has been switching image labels on thir host..

                      Opps, ziiing. ouchie.

                      Nice going, selection team. That doesn't add a whole lot of credit to the current selection system, does it?
                      Ach, jaren geleden werd de tip gegeven de foto's zelf te hosten. Dit werd met gejuich onthaald, en ging men zeker doen. Dat deed men dan in een rubriekje op de website (niet op het forum) van "foto's", waar niemand naar ging kijken. Naar het forum echter geen link, zodat je later problemen krijgt dat foto's niet meer zichtbaar zijn (ref 2e link), en dat foto's door dezelfde naam vervangen worden (ref Lana).

                      Nu is zelfs dat gedeelte "foto's" weg van de site, en evenmin wordt er zelf gehost. De enige manier om de HoF blijvend te hebben, is de BoF te kopen. Commercieel hebben ze wel inzicht daar in Limburg. Dat de site én het forum eronder lijdt is bijzaak. 40€ vragen voor een blijvende HoF én niets moeten hosten, dat is de spirit (als die laatste nog bestaan).

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • Re: Hof??

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Het blijkt weer en dit na 4 pagina's dat onze "HOF" toch erg belangrijk is.
                        Voor mij blijkt dat de dingen hier dikwijls véél te serieus genomen worden.
                        't Is maar een forum hé mannen
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                        Comment


                        • Re: Hof??

                          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                          Nu is zelfs dat gedeelte "foto's" weg van de site, en evenmin wordt er zelf gehost. De enige manier om de HoF blijvend te hebben, is de BoF te kopen. Commercieel hebben ze wel inzicht daar in Limburg. Dat de site én het forum eronder lijdt is bijzaak. 40€ vragen voor een blijvende HoF én niets moeten hosten, dat is de spirit (als die laatste nog bestaan).
                          Al vergeten dat de vraag naar een BoF kwam van de leden van dit forum
                          http://forum.belgiumdigital.com/f6/t...me-155650.html
                          Mvg Tim

                          Comment


                          • Re: Hof??

                            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                            40€ vragen voor een blijvende HoF én niets moeten hosten, dat is de spirit (als die laatste nog bestaan).
                            En ik altijd maar denken dat het hosten van de foto's gebeurde door de leden die ze plaatsten op hun webruimte...

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • Re: Hof??

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              En ik altijd maar denken dat het hosten van de foto's gebeurde door de leden die ze plaatsten op hun webruimte...
                              Ik kan me inderdaad herinneren dat er sprake van is geweest de HoF-foto's op de BD-server te plaatsen om te voorkomen dat foto's na een tijdje niet meer zichtbaar zouden zijn. Dat is dus of nooit doorgegaan of weer teruggedraaid.

                              Comment


                              • Re: Hof??

                                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                                Ik kan me inderdaad herinneren dat er sprake van is geweest de HoF-foto's op de BD-server te plaatsen om te voorkomen dat foto's na een tijdje niet meer zichtbaar zouden zijn. Dat is dus of nooit doorgegaan of weer teruggedraaid.
                                Dat is er zeker geweest en als ik dit zie denk ik dat er werk van wordt gemaakt http://forum.belgiumdigital.com/memb...73-albums.html + alle foto's op de hompage.
                                Mvg Tim

                                Comment

                                Working...
                                X