Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hof??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Hof??

    Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Ik heb die opmerkingen gelezen en daar staat wat ik hier in post #8 vermeld heb.

    Ik begrijp gewoon niet wat je bedoelt met vriendenclubje?
    Als je wil zeggen dat er enkel een bepaald groepje wordt genomineerd, dan hoef je de HoF maar te bekijken om te zien dat er veel 'jonge' leden worden genomineerd.

    Misschien maak ik me te druk...
    Voordat het begrip vriendenclubje hier een verkeerd begrip gaat krijgen even een klein stukje verduidelijking.

    Vriendenclubje slaat niet op de gekozen nominaties.
    Als medewerker kan ik helaas niet alles hier neerschrijven zo als ik dit graag zou willen.

    Vandaar dat ik m.i.v. heden mijn medewerkerschap heb opgezegd.

    Laat wel voor een ieder duidelijk zijn dat ik BD een zeer warm hart toe draag en dat ik niet uit ben op een confrontatie.

    mvg
    Antoine

    Comment


    • #47
      Re: Hof??

      Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
      Voordat het begrip vriendenclubje hier een verkeerd begrip gaat krijgen even een klein stukje verduidelijking.

      Vriendenclubje slaat niet op de gekozen nominaties.
      Als medewerker kan ik helaas niet alles hier neerschrijven zo als ik dit graag zou willen.

      Vandaar dat ik m.i.v. heden mijn medewerkerschap heb opgezegd.

      Laat wel voor een ieder duidelijk zijn dat ik BD een zeer warm hart toe draag en dat ik niet uit ben op een confrontatie.

      mvg
      Antoine
      Mijn excuses voor het verkeerd opvatten van je post Antoine.
      Ik begrijp nu wel wat je bedoelde
      Mvg Tim

      Comment


      • #48
        Re: Hof??

        Hmm, medewerkers? Wat zijn medewerkers eigenlijk en wat is hun functie? Is er ergens een lijst te zien van wie hier medewerker is?

        Comment


        • #49
          Re: Hof??

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Hmm, medewerkers? Wat zijn medewerkers eigenlijk en wat is hun functie? Is er ergens een lijst te zien van wie hier medewerker is?
          dat vind je terug onder de topics die vzw leden kunnen lezen
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #50
            Re: Hof??

            pfieeuww.. ben blij dat ik er al een paar weken niet ingestaan heb Anders zou ik me schuldig gaan voelen

            Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel trots ben als ik erin kom te staan. Maar het is niet mijn doel of zo. Ik vind het veel erger als ik minder dan 10 reactie krijg

            Ik heb hier zo veel geleerd in de laatste 2 jaar, hoewel het af en toe wel erg ver gaat tot op de pixel aan toe, maar toch. Dankzij die dingen kom je toch steeds een stapje verder, vind ik. (mits je erwat mee doet en kan natuurlijk.)

            Toch ben ik het (grofweg) met 85% van de HOF noteringen eens en mijn eigen voorspellingen mbt mensen en modellen komen vaak uit.
            Maar ook ik krab me wel eens achter de oren hoe ze sommige platen in hemelsnaam hebben kunnen kiezen. En dan nog alle respect.
            En dan heb ik het niet over mijn eigen platen want die zijn natuurlijk goed <kuch>

            Ik leg me als lid lekker neer bij de forumleiding en hun regels en beslissingen (en ik heb ook echt wel eens mijn ongerief geuit hoor) Maar ik denk dan steeds... als je het beter kunt, maak dan een eigen fotoforum.
            (Rob, dit laatste is niet op jou, maar op mezelf gericht!!)
            Ik kan het dus niet en ben blij met het clubje waar ik deel van uit maak
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #51
              Re: Hof??

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              dat vind je terug onder de topics die vzw leden kunnen lezen
              Je bedoelt "je" in de zin van "men" en niet "jij"? M.a.w. die vind ik dus niet...

              Laat ik het anders vragen: is het geheim?

              Comment


              • #52
                Re: Hof??

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                Je bedoelt "je" in de zin van "men" en niet "jij"? M.a.w. die vind ik dus niet...

                Laat ik het anders vragen: is het geheim?

                tuurlijk niet , maar medewerkers zijn stille werkkrachten en hoeven niet door alle bd'ers als medewerker gekend te zijn. Enkel de BoF medewerkers herken je aan hun Bof avatar.
                Ook ik ken ze niet allemaal want medewerkers komen en gaan
                alleen BD blijft bestaan
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • #53
                  Re: Hof??

                  Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                  tuurlijk niet , maar medewerkers zijn stille werkkrachten en hoeven niet door alle bd'ers als medewerker gekend te zijn.
                  Maar wat zijn de taken dan?

                  Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                  Enkel de BoF medewerkers herken je aan hun Bof avatar.
                  Ik meen zoiets gezien te hebben, ja.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Hof??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    Maar wat zijn de taken dan?
                    werkgroep forumstructuur, werkgroep SD, BOF-team, werkgroep challenge...
                    Mvg Tim

                    Comment


                    • #55
                      Re: Hof??

                      Ik spring misschien een beetje laat in dit topic, vergeef me..
                      Misschien ergens een formulier om je uit te schrijven voor in de HoF te komen?
                      Nee, geloof er niet echt meer in..

                      Comment


                      • #56
                        Re: Hof??

                        Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                        As a sign of my total lack of jealousy and my total un-biased view here. BD-HOF-Selectorperson or random-numbergenerator.. please, exclude me from this lottery and never include me in the HOF again. That's how hard I see it.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                        Misschien ergens een formulier om je uit te schrijven voor in de HoF te komen?
                        Nee, geloof er niet echt meer in..
                        Stoppen met foto's posten moet voldoende zijn, denk ik.



                        Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        werkgroep forumstructuur, werkgroep SD, BOF-team, werkgroep challenge...
                        OK, dank voor de toelichting.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Hof??

                          wow, the sh!t has hit the fan.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Hof??

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Stoppen met foto's posten moet voldoende zijn, denk ik.
                            Misschien wel ja..

                            Comment


                            • #59
                              Re: Hof??

                              Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                              wow, the sh!t has hit the fan.
                              Vertaling voor Nederlandstaligen volgens Engels idioticum

                              honni soit qui mal y pense

                              Henri
                              lidnummer: BD0435BE

                              Comment


                              • #60
                                Re: Hof??

                                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                                Hmm, medewerkers? Wat zijn medewerkers eigenlijk en wat is hun functie? Is er ergens een lijst te zien van wie hier medewerker is?
                                Medewerker = tijdelijke werkkracht die men achteraf dumpt naar believen

                                Lijst van medewerkers = onmogelijk, want dat zou betekenen dat men bovenstaande niet zomaar kan blijven doen. Eventueel wel beschikbaar voor betalende leden. Graag dus 30€ op volgend rekeningnummer om hierin te kunnen kijken: 735-0201505-24.

                                Daarnaast krijg je voor dat geld dan ook een album beschikbaar, en mag je naar de AV komen. Het gaat er evenwel iets minder spectaculair aan toe dan bij een Fortis AV, hetgeen echter eigenlijk bijna 100 keer goedkoper is.



                                Rob, ik kan niet terug on topic gaan, want je schrijft gewoon even wat van je af. Het is dus niet zoals een vraag waar een antwoord op gegeven kan worden. Ik zal je even quoten, misschien brengt dat ons terug?


                                Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                                I can't figure it out..

                                What or earth are the criteria for an image to get into the HOF?

                                Flip of a coin?
                                Random number generator?
                                Bribery?
                                Old fashioned butt kissing?
                                All the pics laid in a field and the one the cow sits on?

                                /me scratches head.

                                No, I'm not pointing fingers,
                                No, I'm not taking away from those who are pleased to be there,
                                No, I'm not focussed on any single month,
                                No, I'm certainly not jealous.

                                But come on.. Isn't it about time the Hall Of Fame, or best of the best, or the top images from 1000's of active members are judged a little more, erm.. 'professionally'? Or is this still all down to one person and one person's taste?

                                Maybe I'm looking at it all wrong, I know some people live of die to get in there, and for some people it's a huge achievement to be picked out and places there, for those people, congrats!

                                On the whole though, the selections made are not at all consistent and there is such fabulous work that gets ignored, in place for stuff that's kept at the top of the thread list by constant commenting, good or bad.

                                Before people jump up and say i'm just jealous and arrogant. I'm not jealous, or bitter, or even big-headed. Arrogant? maybe.
                                As a sign of my total lack of jealousy and my total un-biased view here. BD-HOF-Selectorperson or random-numbergenerator.. please, exclude me from this lottery and never include me in the HOF again. That's how hard I see it.

                                Anyway, I wish nobody trauma, or bad wishes, just a straight and personal view.
                                With respect,
                                Rob

                                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                                Comment

                                Working...
                                X