Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke model hdd in lacie 1tb desktop hdd?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welke model hdd in lacie 1tb desktop hdd?

Voor 99 € kan je toch geen kwalitatieve externe hd verwachten

SAMSUNG 1000GB 32MB (7200/300) HD103UJ kost nu 109 €
    SAMSUNG 1000GB 32MB (7200/300) HE103UJ kost nu 239 €

Welke wil je hebben om je foto's op te plaatsen
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
      Voor 99 € kan je toch geen kwalitatieve externe hd verwachten

SAMSUNG 1000GB 32MB (7200/300) HD103UJ kost nu 109 €
      SAMSUNG 1000GB 32MB (7200/300) HE103UJ kost nu 239 €

Welke wil je hebben om je foto's op te plaatsen
      waarom haal je hier nu de "raid edition" erbij???

Wat ik wil duidelijk maken is dat je soms zéér goede koopjes kan doen als je een specifiek model wil dat in een externe kan zitten.... maar der wil niemand bevestigen wat erin zit (je moet het zelfs niet opendoen...)

Kan men nu nog eens on-topic een poging doen?
      -=- Light is the key...

Comment

In de mijne zit Samsung HD103UJ, komen van Carrefour.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
          In de mijne zit Samsung HD103UJ, komen van Carrefour.
          ok, maar wat is de device naam die je krijgt als je klikt op de "safe remove hardware" ?
          Zoals men screenshot hierboven ergens... (screenshotje ?)
          -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            En hoe krijg je eigenlijk je geld terug ? Het ding werkt perfect, maar ik moet hem toch niet hebben ???
            Hoe overtuig je eigenlijk een winkel om iets terug te nemen dat perfect werkt, maar het merk van een onderdeel staat je niet aan ?
            Niet Samsung of Seagate geven je de garantie hé, het is weldegelijk LACIE.
            T'is niet omdat in je auto een sturing van Bosch zit, dat je als gebruiker daar moet langs gaan als het stuk is, om je garantie op te eisen...
            Groeten,

Polleke

Comment

Ter info ,

er zijn meerdere merken momenteel aan 99 euro voor 1TB extern.
              Zo heb je bij pixmania.be bvb momenteel de IOMEGA prestige aan 99 euro min nog es 5% korting.

Heb er zonet 1 ontvangen , dus meteen maar eens opengevezen , er zit een seagate Barracuda 7200.11 in
              model ST3100033AS .
              verbruik 5V 0,72A 12V 0,52A
              32MB cache
              5 jaar garantie van seagate.

Ik was vroeger ook niet te vinden voor seagate , maar de laatste 3 a 4 jaar toch heel goeie ervaringen mee. Uiterst stil , laag verbruik en nog gene kunnen doen crashen (in tegenstelling tot maxtor en WD).

De iomega behuizing is uiterst makkelijk open te doen , 2 vijsjes achteraan en de hd schuift eruit. Zo stop ik straks de 1TB in de pc , en haal ik er een kleinere uit om in deze behuizing te stoppen , dan is ie ook niet verloren. Het is op het eerste zicht ook een zeer stevige aluminium behuizing .
              Last edited by powershotG10; 10 december 2008, 09:39. Reden: enkele extra specs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powershotG10 Bekijk bericht
                Ter info ,

Zo heb je bij pixmania.be bvb momenteel de IOMEGA prestige aan 99 euro min nog es 5% korting.

Heb er zonet 1 ontvangen , dus meteen maar eens opengevezen , er zit een seagate Barracuda 7200.11 in
                model ST3100033AS .
                Is dit van de lacie of iomega....?
                Leuk dat er nu toch eens een forum is met een topic, wat er nu in wat juist zit.... Dit is echt nergens te vinden.
                (powershotG10, Alvast bedankt voor de bevestiging!ç)
                -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
                  Is dit van de lacie of iomega....?
                  Leuk dat er nu toch eens een forum is met een topic, wat er nu in wat juist zit.... Dit is echt nergens te vinden.
                  (powershotG10, Alvast bedankt voor de bevestiging!ç)
                  De seagate die ik vermelde was wat ik gevonden heb in de iomega.

Lacie heb ik ook open gezien een paar dagen geleden, ne maat werk bij carrefour(oostende) en we hebben er samen 1 opengedaan. Het was wel degelijk een samsung die erin zat.
                  ik vond de enclosure echter niet goed voor mijn doeleinden , en heb hem toen niet gekocht.
                  Ik kan je dus niet exact het juiste type in de lacie bevestigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powershotG10 Bekijk bericht
                    Ter info ,

model ST3100033AS .

Ik was vroeger ook niet te vinden voor seagate , maar de laatste 3 a 4 jaar toch heel goeie ervaringen mee. Uiterst stil , laag verbruik en nog gene kunnen doen crashen (in tegenstelling tot maxtor en WD).

De iomega behuizing is uiterst makkelijk open te doen , 2 vijsjes achteraan en de hd schuift eruit. Zo stop ik straks de 1TB in de pc , en haal ik er een kleinere uit om in deze behuizing te stoppen , dan is ie ook niet verloren. Het is op het eerste zicht ook een zeer stevige aluminium behuizing .
                    Ik heb ook eentje van Iomega met een seagate (is wel een "oudje" van 250 GB). Persoonlijk vind ik het ding wel redelijk traag werken (toch trager dan je mag verwachten bij USB 2).
                    Bij deze behuizing vind ik trouwens dat de harddisk er maar losje inzit (niet dat je met zoiets constant zit te rammelen), maar toch.

Nu : ik gebruik het enkel nu en dan als backup, dus zo belangrijk is die snelheid niet.
                    Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                    X