Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Faema E87

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Faema E87

In onze "nieuwe" voetbalkantine staat een een oudere maar nog werkende koffiemachine . Het betreft hier de Faema E87-S87. Heeft er iemand nog ergens een gebruikshandleiding liggen of weet er iemand waar ik ze zou kunnen vinden? Ik heb al naar Faema Mertens gemaild maar daar konden ze me niet (meer) helpen omdat het al een tamelijk oud model is !

Greetz RichKE
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Re: Faema E87

Probeer eens bij een andere verdeler zoals deze.

Of contacteer eventueel de fabrikant als het via de Belgische verdelers niet lukt.

Succes !!
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

lijkt het op deze ?

Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
        Probeer eens bij een andere verdeler zoals deze.

Of contacteer eventueel de fabrikant als het via de Belgische verdelers niet lukt.

Succes !!
        Ik heb ondertussen naar deze verdeler gemaild en wacht nu nog even af....

THX RichKE
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Lijkt er idd op maar dit is de E97 geloof ik en "mijn" toestel is iets uitgebreider. Maar het gebruiken op zich is eigenlijk geen probleem, alleen zou ik willen weten waarom de aan- en uitknop 2 standen heeft, en of er speciale koffie gebruikt wordt voor deze toestellen.

RichKE

btw bedankt voor het zoeken en doe zo voort

Comment

Working...
          X