Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mouse voor fotobewerking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mouse voor fotobewerking

Ik snap het niet.
    Je wil een perfect muis voor fotobewerking... OP EEN LAPTOP?

Ik hoop dat je alvast een goed extern scherm hebt. Lijkt me toch eerder een prioriteit dan een iets preciezer muisje.

Ik kan je ook een (Wacom) tablet aanraden. Onderschat de drukgevoeligheid niet.
    Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Kort geleden heb ik mijn Wacom tablet verkocht: deze voegt niets toe aan de muis
      Dat zal wel aan 't manneke liggen denk ik .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Ik werk ook al jaren met de Logitech MX: deze werkt zeer precies. Ik heb na een paar keer gebruik ook nog een draadloze Logitech in de kast liggen, daar is niet mee te werken. Kort geleden heb ik mijn Wacom tablet verkocht: deze voegt niets toe aan de muis en werkt niet prettig.
        Met een pen-tablet heb je toch de drukgevoeligheid?Bestaat niet bij een muis.
        Persoonlijk vind ik met een licht pennetje(Heb Intuos3) fijner werken dan met een zeepklomp
        Kijk eens naar www.deviantart.com, www.photoshopcreative.nl, www.avancedphotoshop.nl. Daar wordt niet met de muis gewerkt!
        Last edited by steven007; 26 december 2008, 17:24.

Comment

Ik werk thuis al jaren met een trackball. (logitech FX - die met die hele grote bol).
          Op het werk verplicht een futsie-siemens muis met draad.
          Ik hoop dan ook regelmatig dat als ik 's morgens op het werk kom die muis foetsie is.
          Maar nee ze hangt aan een draad dus ze kan niet weg. damn.
          Door het over en weer gaan met dat onding ziet de draad enorm af en blijft die overal achter hangen.
          (Ja ik weet het mijn bureau ligt te vol. Maar ik werk dan ook hard. )

En waarom ik liefst me een trackball werk: omdat dat een muis is die op haar rug licht .
          Nee, in alle ernst die FX wertk zeer nauwkeurig en je moet hem niet van plaats verzetten om dat je draad te kort is of omdat je bureau te smal is.

Ik heb ook nog zo een E1 mousepen van Toshiba. Werkt ook leuk maar is spijtig genoeg niet meer verkrijgbaar.

Grtz,
          Wilfried
          The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.

Comment

Heb me zonet een Razer muis (met draad) aangeschaft bij www.hcw.be voor 40€.
            De resolutie is zeer hoog, ligt heel goed in de hand, ze heeft 7 programmeerbare toetsen wat me voor Photoshop zeer nuttig lijkt om shortcuts te programmeren.
            Die muizen zijn eigenlijk vooral voor gamers bedoeld maar kosten niet meer als de gemiddelde draadloze muis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht
              Heb me zonet een Razer muis (met draad) aangeschaft bij www.hcw.be voor 40€.
              De resolutie is zeer hoog, ligt heel goed in de hand, ze heeft 7 programmeerbare toetsen wat me voor Photoshop zeer nuttig lijkt om shortcuts te programmeren.
              Die muizen zijn eigenlijk vooral voor gamers bedoeld maar kosten niet meer als de gemiddelde draadloze muis.

Hier ook een Razor Copperhead Het leuke hieraan is dat je de resolutie on the fly kan aanpassen, wat zeer handig is om heel snelle verplaatsingen te doen of heel kleine......
              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
              Flickr____No place to be

Comment

Working...
              X