Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nachtfotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nachtfotografie

Ben deze avond er voor het eerst op uitgetrokken om nachtfotografie te maken.
    Had als onderwerp maasmechelen vilage gekozen om zijn mooie kerst verlichting.
    Is maar 5 minuten hier vandaan. Kwam er op eens iemand van de beveiliging naar mij toe om te zeggen dat dit verboden was.
    Moest eerst toestemming gaan vragen op het buro.Jammer was bij dit late tijdstip al gesloten dus morgen maar even gaan vragen.
    Maar wat nu met de foto's die ik al gemaakt heb. Het zijn er niet zo veel hoor. hoefde ze ook niet te wissen dus wat moet ik er mee
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Re: nachtfotografie

Flauwe grap?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Flauwe grap?
      nee dit is geen flauwe grap hoor was wel degelijk iemand van de beveiliging ben dan ook gestopt en heb foto's gemaakt van ons gemeentehuis in het duister zie hier
      Forum voor het plaatsen van foto's van architectuur, urbex, en door de mens gemaakte constructies. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

smorgens had ik weeral iemand van een beveiligingsfirma die die kwam vragen wat ik aan het doen was toen ik deze maakte
      Forum voor het plaatsen van macro- en close-up foto's Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

dit was dan wel op een indutrieterein hier in dilsen aan de bekaert die nu gesloten word .
      toen hij zag van wat ik foto's maakte was het oké
      zo zie je maar beveiliging is er over al
      Last edited by lilybie; 24 november 2008, 06:58.
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

hallo;

als dit een agent van een privé firma is zou ik me dit niet aantrekken en de foto's gebruiken hoe je wil! ik denk dat deze man weet dat hij niet veel te zeggen had en daarom ook niet geprobeerd heeft jou de foto's te laten wissen!
        als je niet over een draad gekropen bent en op een terrein loopt dat voor ieder toegankelijk is mag je volgens mij ook vrij fotograferen!
        dat de bewaking komt kijken wat je aan het doen bent is niet meer dan hun job,en je kan hen dan ook laten kijken naar de foto's!
        zoals overal zullen er ook wel "miereneukers" tussen zitten die blijven ambetant doen,maar dan kan je nog je heil elders zoeken!
        op voorhand info inwinnen spaart natuurlijk altijd discussie,dat is een ding dat zeker is!
        suc6!
        grts; M

Comment

Working...
        X