Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone, leuke eigenschap.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPhone, leuke eigenschap.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Waar mensen zoal mee bezig zijn
    Je bent muziekfreak of niet hé Theokus : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Je bent muziekfreak of niet hé Theokus : klik
      Ferm lampje tegen de muur Hans
      (hahaha)

Neen maar, daar staat iets he!
      En nog echte platen liggen daar....
      En alles is daar zo proper....
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Als 't enkel voor muziek is dan is een iPhone véél te veel geld voor zo'n beperkte opslagruimte.
        Beste prijs/kwaliteitsverhouding is de nieuwe classic van 120GB. Mijn vrouwke heeft er zo eentje in de auto, ik heb een 160GB versie in mijn auto en m'n ouders hebben een 80GB versie aangesloten aan hun muziekinstallatie. Thuis schakel ik mijn MacBook aan op die van mij, wel via een afzonderlijke DAC.
        Ik zal ze eens moeten gaan bekijken in de winkel.
        Eens bekijken of ik wel zo veel opslagruimte nodig heb. Classic of Touch...

Ik kaap hier wel Thao zijn draadje
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Theokus
          Een beest van aan pc
          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Thao
          Die e- en a-wisseling, is dat besmettelijk?

Comment

Ik heb al 10 maanden een Iphone eerste generatie en 400€ betaald.
            Ik vindt hem heel gebruiksvriendelijk en zeker degelijk afgewerkt tegen andere in dezelfde prijs klasse die meer plastikerig overkomen.
            Wat er zeker leuk aan is (en voor ons die veel foto's nemen beste leden) dat je er een fotoalbum kan opzetten.
            Je kan deze foto's uitvergroten door simpelweg een vingerbeweging.
            Films zijn er heel duidelijk op en gemakkelijk om tusssendoor een filmpke te zien.
            En kwa muziek is er gewoon geen betere.
            En als telefoon werkt deze zonder problemen sms'en gebeurd via tekst ballonetjes.
            Wat ik ook vaak gebruik is de agenda funktie en die handig te synchroniseren is met ootlook.
            Als mijne stukgaat heb ik s'anderdaags een andere Iphone.
            By de way mijne iphone heeft 8gig aan boord wat ruim voldoende is voor mij.

groetjes
            Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
            www.dewolfmarc.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Die e- en a-wisseling, is dat besmettelijk?
              Ik had het moeten weten. Twee dingen op hetzelfde moment doen, het 'rode boekje' lezen en typen, kan tot verwarring leiden.
              Mvg Tim

Comment

Ik vind dit wel komisch
                Wie kijkt er nu film op zo'n klein schermpje?
                Dat mag natuurlijk he... wie ben ik.
                Je zit daar ook op geen 2 meter vandaan, dat scherm is juist groot genoeg, en dit heb je overal bij. Een mens moet zoveel wachten in het leven, nu moet je er zelfs niet aan denken om een magazine mee te nemen om eens te doorbladeren. Die iphone, heb je altijd binnen handbereik.

En het is niet alleen films, maar evengoed cursussen die ik vroeger op pc zat te volgen (waarvoor ik dan thuis moest zitten), zoals die van train signal (bvb http://www.trainsignal.com/Microsoft-Training-C4.aspx ), kan ik nu zelfs in den delhaize of den aldi volgen, of ik mijn wagen als ik 20 minuten te vroeg ben voor een afspraak. Zonder zeveren, dank zij die iphone (of het mag nu zelfs een ipod touch zijn, maar die ga ik vlugger vergeten denk ik, gsm heb je nu eenmaal altijd bij), heb ik veel minder nutteloze momenten op een dag
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
                  I
                  En kwa muziek is er gewoon geen betere.
                  Iedereen vind zijn eigen toestel altijd "het beste wat er is". Ipod & Itunes mag dan wel heer & meester zijn maar qua audio kwaliteit zijn de Sony - Ericsson Walkman telefoons zeker niet te onderschatten. Grote voordeel bij deze laatste is dat je er de geheugenkaart insteekt die je zelf wilt, nadeel is dat ze (voorlopig?) maar tot 8 GB gaan. De W980 zou zelfs in Duitsland uitgeroepen zij tot "beste audio ervaring"
                  Last edited by hvr_oosterzele; 21 november 2008, 08:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    maar dat telefoon gedeelte heb ik erop af gezet. Nu dat het blijkt dat we zeker kanker gaan krijgen van gsm gebruik. Geen gsm meer voor mij
                    (of het mag nu zelfs een ipod touch zijn, maar die ga ik vlugger vergeten denk ik, gsm heb je nu eenmaal altijd bij
                    Jamaar Joris, wat is 't nu?

Comment

En nog echte platen liggen daar....
                      Nieuwe hé, geen oude krakers hoor

Ik koop Itunes muziek, CD's & LP's door elkaar.

Comment

Jamaar Joris, wat is 't nu?
                        De wens van mijn gsm & vodaphone kaart kunnen buiten te smijten.

De realiteit, dat ik zonder die dingen vandaag de dag mijn job niet meer kan doen (wel kunnen, maar de chef is er (nog) niet mee akkoord dat we die dingen buiten smijten ).

Comment

Je zit daar ook op geen 2 meter vandaan, dat scherm is juist groot genoeg, en dit heb je overal bij. Een mens moet zoveel wachten in het leven, nu moet je er zelfs niet aan denken om een magazine mee te nemen om eens te doorbladeren. Die iphone, heb je altijd binnen handbereik.

En het is niet alleen films, maar evengoed cursussen die ik vroeger op pc zat te volgen (waarvoor ik dan thuis moest zitten), zoals die van train signal (bvb http://www.trainsignal.com/Microsoft-Training-C4.aspx ), kan ik nu zelfs in den delhaize of den aldi volgen, of ik mijn wagen als ik 20 minuten te vroeg ben voor een afspraak. Zonder zeveren, dank zij die iphone (of het mag nu zelfs een ipod touch zijn, maar die ga ik vlugger vergeten denk ik, gsm heb je nu eenmaal altijd bij), heb ik veel minder nutteloze momenten op een dag
                          Ok J*.
                          Dat is duidelijk.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Voor de geintresseerden, v 2.2 is net uit, en autocorrectie kan nu blijkbaar afgezet worden (mijn iphone is nog aan het updaten, 'k zal subiet eens proberen )

Comment

Voor de geintresseerden, v 2.2 is net uit, en autocorrectie kan nu blijkbaar afgezet worden (mijn iphone is nog aan het updaten, 'k zal subiet eens proberen )
                              Jaja, dat is het eerste dat ik na die update uitschakelde, die vervelende 'autocorrectie' ...

Comment

Working...
                              X