Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
't is eigenlijk zoals ik in een interview las:
Wat Koekelberg en z'n 'deerne' geprobeerd hebben met een kortgeding tegen Humo is net omgekeerd uitgedraaid. Hadden ze gezwegen, dan had er geen mens over gepraat, maar door dat kortgeding krijgt heel die affaire -inclusief de details wat er te zien stond- volle media-aandacht, zelfs bij mensen die anders nooit Humo lezen en sowieso van niks geweten zouden hebben...
Niet slim hé
Mvg,
Frederic
Dit is het bewijs dat we meer en meer evolueren naar een politiestaat.
Waar begint en eindigt de macht van bepaalde personen?
Mss kunnen we Humo vragen eens een onderzoek te maken over dat soort praktijken en misbruiken.
Mss kunnen we Humo vragen eens een onderzoek te maken over dat soort praktijken en misbruiken.
Henri
Dat is het waar het om gaat.
(lees mee Frederic )
Anderzijds....
Persvrijheid, satire, vrije meningsuiting, democratie enz. enz.
Dat wil nog niet zeggen dat je zo maar alles over jou heen moet laten gaan.
Hoe je het keert of draait: dit "duo" heeft ook recht van spreken.
Daar de rechter een verbod heeft opgelegd betekent dat er gehandeld werd volgens de wet.
De rechter kan zich toch niet permitteren om zo maar iets uit zijn mouw te schudden.
Ja Theo:
2 jaar geleden werd ik voor 16 duizend euro bestolen door een aannemer die me valse beloftes gedaan had. Klacht neergelegd bij politie is tot hiertoe zonder gevolg gebleven.
Maar deze affaire met Humo wordt op één dag beklonken.
Ja Theo:
2 jaar geleden werd ik voor 16 duizend euro bestolen door een aannemer die me valse beloftes gedaan had. Klacht neergelegd bij politie is tot hiertoe zonder gevolg gebleven.
All animals are created equal, but.....
Henri
Juist ja.
Dit is erger dan erg: een echte schande ja.
Rond Patrick uit Tongeren is het nu ook zeer stil geworden...
En ik las straks dat Kareltje niet aan zijn proefstuk is.
Plus zijn Mireille heeft een zeer interessant beroep
Hoe je het keert of draait: dit "duo" heeft ook recht van spreken.
Uiteraard, maar net dóór er over te spreken en dat kortgeding krijgen nu veel meer mensen het te zien dan aanvankelijk geweest zou zijn. Daar zit het hem net.
Hadden ze het gewoon zo gelaten en er geen zaak van gemaakt, dan had het waarschijnlijk over niemands lippen geweest
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Uiteraard, maar net dóór er over te spreken en dat kortgeding krijgen nu veel meer mensen het te zien dan aanvankelijk geweest zou zijn. Daar zit het hem net.
Hadden ze het gewoon zo gelaten en er geen zaak van gemaakt, dan had het waarschijnlijk over niemands lippen geweest
Henri
'k wil nu niks zeggen, maar had het nu een zekere m*hamed ipv van een politie commissaris geweest, 't waren al doden gevallen.... ipv van een paar boekskes uit de rekken gehaald. Alles is relatief
Ja Theo:
All animals are created equal, but.....
Henri
je kan dit niet vergelijken hoor
wat jij hier aanhaalt is andere materie en is niet de taak van de politie om daarvoor een rechtszaak op te starten, als ik mij niet vergis zal je dat zelf moeten doen en gezien het bedrag het overwegen waard
groetjes linda
Huh ... zoveel
Waar geven ze er zoveel geld voor ?
Een Humo kost 2 euro en 30 cent, als ze die "verboden Humo" nog verkopen krijgen ze een boete van 250 euro per verkocht exemplaar, dat is dus in totaal 252 euro en 30 cent.
Mooie commerciële zet van Humo om die foto's zo te publiceren, met effect!
Marketing ... en daar trappen we allen zo graag in
Dit was zeker geen commerciële zet van Humo.
Elke week staan er zulke cartoons/collage's in, maar het is steeds duidelijk dat het een grap is!
In dit geval was het zelfs een onderdeel van 'Het Gat Van De Wereld', een rubriek die - op z'n zachts gezegd - niet serieus moet genomen worden.
Ik ben zelf een trouwe Humo-lezer (al jarenlang abonnee).
Comment