had hem al van dinsdag morgen in de bus, voor het verbod
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
heb ik nu een collectors item ?
Collapse
X
-
-
Re: heb ik nu een collectors item ?
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtNeen, want ik heb hem gisteren gewoon nog gekocht in Gavere"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtNeen, want ik heb hem gisteren gewoon nog gekocht in Gavere
Comment
-
Ik heb die dinsdagmorgen gewoon in de krantenwinkel gekocht (zoals elke week) voor 2 euro 30, nu kost die versie zelfs 252 euro en 30 cent.
Een Humo kopen brengt meer op dan aandelen.
Door dat verbod heeft de hele zaak nog veel meer aandacht gekregen...
Meer info op de Humo-website:
En de reacties van Guy Mortier, Kamagurka.....
Last edited by Black B@ndit; 6 november 2008, 19:17.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtIk heb die dinsdagmorgen gewoon in de krantenwinkel gekocht (zoals elke week) voor 2 euro 30, nu kost die versie zelfs 252 euro en 30 cent.
Een Humo kopen brengt meer op dan aandelen.
Door dat verbod heeft de hele zaak nog veel meer aandacht gekregen...
Meer info op de Humo-website:
En de reacties van Guy Mortier, Kamagurka.....
http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo...-reacties.html
Tja, wie Homo verbiedt . . . véél media aandacht geschiedt . . .
Enne de foto's zijn nie om op te stoefen hoor een beetje lager standpunt ( door de knietjes) was véél mooier geweest
grts maddyzero
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtZeg, scan eens die plaat en stuur die eens door
Comment
-
't is eigenlijk zoals ik in een interview las:
Wat Koekelberg en z'n 'deerne' geprobeerd hebben met een kortgeding tegen Humo is net omgekeerd uitgedraaid. Hadden ze gezwegen, dan had er geen mens over gepraat, maar door dat kortgeding krijgt heel die affaire -inclusief de details wat er te zien stond- volle media-aandacht, zelfs bij mensen die anders nooit Humo lezen en sowieso van niks geweten zouden hebben...
Niet slim hé
Mvg,
Frederic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht't is eigenlijk zoals ik in een interview las:
Wat Koekelberg en z'n 'deerne' geprobeerd hebben met een kortgeding tegen Humo is net omgekeerd uitgedraaid. Hadden ze gezwegen, dan had er geen mens over gepraat, maar door dat kortgeding krijgt heel die affaire -inclusief de details wat er te zien stond- volle media-aandacht, zelfs bij mensen die anders nooit Humo lezen en sowieso van niks geweten zouden hebben...
Niet slim hé
Mvg,
Frederic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtLees de reactie eens van Ives Desmet in De Morgen
'k begrijp niet dat je dat quoot op mijn repliek
Mvg,
Frederic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtIdd, ben ook wel benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tonyt Bekijk berichtik zal er een fototje van maken
Het is maar om te voorkomen dat Belgiumdigital daardoor in de problemen zou geraken...
Iedereen die de foto's toch wil bekijken, die tikt gewoon bij Google "humo verboden foto" in, dan zal je ze wel vinden.Last edited by Black B@ndit; 6 november 2008, 22:19.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtZeg, scan eens die plaat en stuur die eens door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtAls je geïnteresseerd bent, wil ik mijn humo wel ruilen voor jouw 85 1.2
Comment
Comment