Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

videocamera bij Test Aankoop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• videocamera bij Test Aankoop

Hallo,
    Test-Aankoop geeft bij een proefabonnement gratis een videocamera.
    Technische kenmerken :
    - beeldsensor 300.000 pixels
    - resolutie : 640 x 480 (hoge) en 352 x 288 (lage)
    - 1,5"TFT LCD kleurenscherm
    - 4 x digitale zoom (enkel voor fotofunctie)
    Mijn dochter zou op dit aanbod willen ingaan. Ik heb echter mijn twijfels bij de degelijkheid van dit toestel, maar vermits ik van videocamera's niet veel ken, graag jullie reactie hierop.
    Hieronder vinden jullie de link naar de site.

Alvast bedankt.

Re: videocamera bij Test Aankoop

Dat speelgoedje is de term 'videocamera' niet waard..

De meeste gsm's en webcams hebben eenzelfde (of zelfs betere) kwaliteit.
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

640x480 is lagere kwalititeit dan 98% van de webcams die tegenwoordig verkocht worden...

Koop ze dan liever een tweedehands ixus of powershot met videofunctie, 2x zoveel plezier aan!
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Topic verplaatst van naar een geschikter forumonderdeel.
        'Algemeen' is bedoeld voor fotografiegerelateerde onderwerpen.
        Mvg Tim

Comment

Dat is wat me tegenwoordig tegenhoud om terug lid te worden: een verbruikersvereniging die "brol" cadeau geeft om leden te winnen.
          Foei !
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Dat is wat me tegenwoordig tegenhoud om terug lid te worden: een verbruikersvereniging die "brol" cadeau geeft om leden te winnen.
            Foei !
            Ik ben eruit gestapt toen ze dat soort praktijken begon te gebruiken!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heroke Bekijk bericht
              Test-Aankoop geeft bij een proefabonnement gratis een videocamera.
              Let wel een beetje op met dit soort reclame... Als je wat verder graaft kom je al snel te weten dat je enkel zo'n camera krijgt als je na die twee maanden een betalend abonnement neemt. Als je geen betalend abonnement wil maar wel de camera, vragen ze je een som te betalen voor dit speeltje. Je krijgt wel sowieso twee boekjes gratis thuisgestuurd (proefabonnement duurt dan ook twee maanden)...
              Als je een camera wil die vergelijkbare eigenschappen heeft maar niet echt geïnteresseerd bent in de consumentenboekjes denk ik dat je voor hetzelfde geld bij een grote keten ook wel iets zal vinden...

Grtz,
              Palladio
              You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Op de TA-website staat dat je de gratis camera kan krijgen door 6,48€ te storten + 10€ verzendingskosten indien je geen gebruik wenst te maken van het proefabonnement..
                Er staat niets vermeld van enige andere voorwaarden.
                16.48€ is nog altijd goedkoper dan de 65€ waaraan het speelgoedje normaal verkocht wordt op diverse verkoopssites.

Comment

Working...
                X