Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blu-ray speler

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blu-ray speler

Wie heeft hier een blu-ray speler?
    Welk merk/type zouden jullie uit eigen ervaring kunnen aanbevelen?
    Ik zou tot €800 willen gaan.

Re: Blu-ray speler

Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat de ingebouwde blue-ray-speler van de PS3 tot een van de betere op de markt behoort, alleen moet je een afstandsbediening bijkopen naar comfort toe. Toch goed om weten als gamen je ook kan bekoren ( en dit voor zo'n 400 € + afstandsbediening)
    'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

ps3!! zeer goed
      werkt perfect en is een goeikope oplossing in vergelijking met een losse speler!

mvg david
      nikon stuff

Comment

De beeldkwaliteit van de PS3 die blu-ray afspeelt kan me niet helemaal behoren in tegenstelling tot andere spelers die ik gezien heb en dat is nu al ondertussen anderhalf jaar terug.

Comment

Ik denk dat prijs/kwaliteit de beide Panasonics heel hoge oren scoren...
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Waarom niet wachten tot de Blu-ray-recorders betaalbaar zijn?
            Persoonlijk lijkt me 800 euro een behoorlijke smak geld om alleen maar enkele schijfjes te kunnen bekijken... (maar dat maakt iedereen natuurlijk voor zichzelf uit).
            Fuji FinePix S100fs

Comment

Heb een en ander uitgeprobeerd en het is bij ons de Sony geworden.
              Uiteindelijk is BluRay ook een product van Sony en zij volgen ook goed met updates van firmware en zo.
              Het grootste verschil tussen de goedkopere en duurdere toestellen zijn de ondersteunde coderingen/formaten.
              Als je er eentje wil kopen kijk dan maar goed uit, hetzelfde toestel kan tot 200€ schelen van de ene winkel tot de andere.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Hier staat de Samsung BD-P1400. Dewelke wij dan weer verkozen boven een Sony model.
                Toestel geeft zeer goed beeld en geluid. Juist het "laden" van een film (20tal seconden) is naar de langzame kant, maar doet niets af aan de kwaliteit van het toestel. ik heb hem een goed half jaar geleden gekocht voor een 450 euro.

Uiteraard doet de tv hier ook zen zeggetje in hé... een full-hd is toch onontbeerlijk voor de (echte) kwaliteit van Blu-ray te tonen.
                *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
                visit : http://www.emmab.be/

Comment

PS3 is zeker een aanrader, en kan je ook upgraden, wat soms nieuwe mogenlijkheden bied
                  en je kan hem ook gebruiken als mediaplayer via wifi naar tv enzo....
                  NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

Comment

Voorlopig lijkt een Blu ray speler me nog altijd veel te duur. Ze zijn wel al een pak goedkoper geworden, maar voor mij zullen ze eerste onder de 175€ moeten duiken voor de duurdere toestellen (zoals nu een echt goeie DVD-speler voor een 100€ te koop is).

PS je kan altijd eens op www.kieskeurig.be kijken...
                    Last edited by polleke_cgc; 3 november 2008, 19:37.
                    Groeten,

Polleke

Comment

Ik heb een blu-ray speler van panasonic de DMP-BD10EG-S waar ik best tevreden over ben, dit alles aangesloten op de panasonic versterker SA-XR700EG-S, daar een Panasonic Vierra 42 inch plasma scherm op met een Bose accoustimas 15 boxenset die is geupgrade naar een 6.1 systeem. Al zeg ik hetzelf, het is subliem.
                      Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
                      https://500px.com/marnix_photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                        De beeldkwaliteit van de PS3 die blu-ray afspeelt kan me niet helemaal behoren in tegenstelling tot andere spelers die ik gezien heb en dat is nu al ondertussen anderhalf jaar terug.
                        En waarom zou die beeldkwaliteit niet exact dezelfde zijn als alle nadere spelers? Waar zit het verschil? Leg dat eens uit.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          voor mij zullen ze eerste onder de 175€ moeten duiken voor de duurdere toestellen (zoals nu een echt goeie DVD-speler voor een 100€ te koop is).
                          Voor 100€ kan je al een DVD-speler kopen maar de echte goei zoals je aanhaalt liggen nog steeds boven de 350€.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            En waarom zou die beeldkwaliteit niet exact dezelfde zijn als alle nadere spelers?
                            Waarom rijdt een Lada niet even goed als een Porsche? Het zijn ook twee auto's. (alhoewel)
                            Gewoon omdat ze in bepaalde toestellen nu eenmaal betere componenten gebruiken dan in de andere. Op een basis-TV gaan de meesten inderdaad niet veel nut hebben aan een top BD-speler maar alles is navenant.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Waarom rijdt een Lada niet even goed als een Porsche? Het zijn ook twee auto's. (alhoewel)
                              Gewoon omdat ze in bepaalde toestellen nu eenmaal betere componenten gebruiken dan in de andere. Op een basis-TV gaan de meesten inderdaad niet veel nut hebben aan een top BD-speler maar alles is navenant.
                              Maar een BD speler vormt een digitaal signaal, volgens een vast schema aan gepubliceerde algoritmes. Het zou best kunnen dat de een wat minder stroom verbruikt, of wat compacter is of een betere bediening aanbiedt, maar een digitaal signaal is wat er naar de TV gaat.

Alsof een CD in de ene speler met digitale uitgang beter klinkt als een andere speler met digitale uitgang

Dave
                              pixelpusher

Comment

Working...
                              X