Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben op zoek naar een draadje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ben op zoek naar een draadje

hier onlangs gepost. Was een model gefotografeerd in een hotel ergens in Nederland.
    Weet niet of het in showcase/beoordeling of in mensen en modellen of zwart wit was.
    Wie weet het nog en post de link?

tx.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Re: Ben op zoek naar een draadje

hier ?

sorry
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

DEZE misschien?

Er zijn er meerdere. Probeer eens in de zoekfinctie met "hotel" als woord dat voorkomt in de berichten in "Mensen en modellen".
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Helaas.
        De naam van het hotel stond bij in de post geschreven. (ik dacht zelfs in de de titel, maar dan zou ik het al gezien moeten hebben ondertussen ) .
        Toch bedankt.
        Jo.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
          Helaas.
          De naam van het hotel stond bij in de post geschreven. (ik dacht zelfs in de de titel, maar dan zou ik het al gezien moeten hebben ondertussen ) . Toch bedankt. Jo.
          Dan moet dat met de uitgebreide zoekfunctie zeker te vinden zijn: bijvoorbeeld!
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

*oops*
            Last edited by RikH; 29 oktober 2008, 13:53.
            Mijn foto's
            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Spijtig genoeg (om het gemakkelijk te maken) stond alleen de naam van het hotel vermeld, niet het feit dat het een hotel was (het woord hotel kwam er niet in voor).
              Dat heb ik pas gezien toen ik op de naam googelde.
              Ik was geintrigeerd door het interieur en wou weten waar het was. En nu vindt ik de post niet meer.
              De tekst was iets in de stijl van "Een paar foto's van in het xxxxxxx".
              Jo.
              Nikon stuff

Comment

Gevonden.
                Was niet op dit forum.
                j.
                Nikon stuff

Comment

Working...
                X