Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar mac te kopen Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar mac te kopen Gent

Ik wou dit niet tussen een andere discussie zetten, maar weet er iemand een goede winkel waar men vriendelijk is en waar je een goede uitleg krijgt van de Apple computers. Ik zou mij een notebook mac pro willen aanschaffen maar wil eerst een goede uitleg krijgen, ben wel verrouwd met de PC, maar een Mac is toch nog iets anders.

Alvast bedankt
    Am@eurke BD0682BE
    Lichtbakse Canon 20D en 5D Mark II met wat glas

Re: Waar mac te kopen Gent

ik content van de Switch in gent: Koophandelsplein 25

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Ik vind ze bij Switch in Gent doorgaans nogal arrogant en koop nu alles bij Sagamgraphics in Drongen (voorwaarde is wél dat je een BTW nr hebt). In de Fnac hebben ze trouwens ook Mac.

Comment

Ik denk niet dat je bij de fnac al te uitgebreide informatie kan verwachten.
        Er is verder niet echt een alternatief in Gent. Ik zou zeggen, springs eens binnen wij Switch.
        Je hebt ook nog macc.be, maar daar ben ik nog nooit geweest.

Comment

@molmol, zie geen adres van mmac, zal waarschijnlijk eerst moeten telefoneren, maar zal ook eens bij switch binnen springen, allemaal reeds bedankt, kan nu reeds beginnen
          Am@eurke BD0682BE
          Lichtbakse Canon 20D en 5D Mark II met wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Ik vind ze bij Switch in Gent doorgaans nogal arrogant en koop nu alles bij Sagamgraphics in Drongen (voorwaarde is wél dat je een BTW nr hebt). In de Fnac hebben ze trouwens ook Mac.

Aangaande Switch; Hans, ik denk dat die tijd ondertussen wel gepasseerd is.
            Momenteel werken er een aantal jongeren die vrij goed hun best doen om klantvriendelijk te zijn.
            Het is een serieuze verbetering.
            Vroeger was dat inderdaad wel even anders.

En de Fnac is de laatste plaats waar je om zinnige uitleg moet vragen, zij weten de ballen over Mac.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
              Aangaande Switch; Hans, ik denk dat die tijd ondertussen wel gepasseerd is.
              Momenteel werken er een aantal jongeren die vrij goed hun best doen om klantvriendelijk te zijn.
              Het is een serieuze verbetering.
              Vroeger was dat inderdaad wel even anders.

En de Fnac is de laatste plaats waar je om zinnige uitleg moet vragen, zij weten de ballen over Mac.

en ik ga ook over de prijzen van het cameramateriaal in de Fnac zwijgen In de switch in Gent zijn ze inderdaad vriendelijk

Comment

't is dan wel niet in Gent maar in Antwerpen ben ik nog altijd supertevreden van Macfactory:

Is een onderdeel van www.x-alt.be (bedrijven)
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Ik kan je niet helpen voor een dealer aan te wijzen omgeving Gent,
                  maar volgende linkjes kunnen je misschien ook wel helpen bij switch-problemen (switch zoals omschakelen van pc naar mac, ik bedoel niet de winkel switch) :

Free Mac OS Big Sur tutorial- in Dutch, English and German
                  Fuji FinePix S100fs

Comment

Je kan hem ook gewoon via de applestore kopen online... Zo doe ik het altijd, geen enkel probleem.

Comment

Apple is ook te koop in het computerwinkeltje: Oudenaardsesteenweg 91 - Gent - Link
                      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Working...
                      X