Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heeft dit verhaal ook invloed, als je spelletjes op je laptop speelt!!
eigenlijk een vraag van Corien, over haar nieuwe speeltje(de laptop).
grt,bouk.
Dat 64 bit verhaal zal enkel winst opleveren als alles op 64 bit werkt (PC, drivers, besturingssysteem, software, ...). Ik weet niet of er al veel spelletjes geoptimaliseerd zijn voor 64 bit. Indien ja, zal het inderdaad sneller zijn.
In het andere geval, niet...
De download van Eiffel is ondertussen gebeurd, en voor zover ik kan zien werkt het dus wel degelijk onder Vista. Het waren dus blijkbaar geruchten van anti-Vista mensen dat Eiffel niet onder Vista zou draaien
Je stelt een vraag en pas daarna installeer je het programma.
Als ik het dus goed begrepen heb was je al aan het gillen nog voor het probleem er was? Zonde van de tijd die ik & anderen er in steken om je te helpen...
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=-Bekijk bericht
Je stelt een vraag en pas daarna installeer je het programma.
Als ik het dus goed begrepen heb was je al aan het gillen nog voor het probleem er was? Zonde van de tijd die ik & anderen er in steken om je te helpen...
niet mee eens hoor, zou ook eerst vragen en dan pas doen, al wast maar om ellende te voorkomen.
grt,bouk.
Zonde van de tijd die ik & anderen er in steken om je te helpen...
Wat zijn we weer onverdraagzaam. Als je zo weinig tijd hebt, wat zit je hier dan op dit forum te doen. Zou je je dan niet beter bezig houden met je "drukke" bezigheden
Maar ik zal er in de toekomst aan denken dat men hier enkel maar dingen mag vragen na de feiten en nooit preventief iets mag vragen.
Wat zijn we weer onverdraagzaam. Als je zo weinig tijd hebt, wat zit je hier dan op dit forum te doen. Zou je je dan niet beter bezig houden met je "drukke" bezigheden
Wat heeft die met (on)verdraagzaamheid te maken?
Ik heb er helemaal geen probleem mee om iemand te helpen want dan zou ik in de eerste plaats al niets geschreven hebben. Maar problemen (helpen) oplossen die er niet eens zijn vind ik er over.
Maar problemen (helpen) oplossen die er niet eens zijn vind ik er over.
Ik wou gewoon voorbereid zijn om eventuele misérie te voorkomen ... zoals Bouk ook schreef.
Enfin, we kunnen ook niet allemaal zo intelligent en zo perfect zijn als jij hé
Comment