Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vista pc -> progr. openen in XP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vista pc -> progr. openen in XP

Bedankt polleke, het is me hiermee toch al wat duidelijker geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      heeft dit verhaal ook invloed, als je spelletjes op je laptop speelt!!
      eigenlijk een vraag van Corien, over haar nieuwe speeltje(de laptop).
      grt,bouk.
      Dat 64 bit verhaal zal enkel winst opleveren als alles op 64 bit werkt (PC, drivers, besturingssysteem, software, ...). Ik weet niet of er al veel spelletjes geoptimaliseerd zijn voor 64 bit. Indien ja, zal het inderdaad sneller zijn.
      In het andere geval, niet...
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
        De download van Eiffel is ondertussen gebeurd, en voor zover ik kan zien werkt het dus wel degelijk onder Vista. Het waren dus blijkbaar geruchten van anti-Vista mensen dat Eiffel niet onder Vista zou draaien
        Je stelt een vraag en pas daarna installeer je het programma.

Als ik het dus goed begrepen heb was je al aan het gillen nog voor het probleem er was? Zonde van de tijd die ik & anderen er in steken om je te helpen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
          Je stelt een vraag en pas daarna installeer je het programma.

Als ik het dus goed begrepen heb was je al aan het gillen nog voor het probleem er was? Zonde van de tijd die ik & anderen er in steken om je te helpen...
          niet mee eens hoor, zou ook eerst vragen en dan pas doen, al wast maar om ellende te voorkomen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            niet mee eens hoor, zou ook eerst vragen en dan pas doen, al wast maar om ellende te voorkomen.
            Ellende? Als men zo'n grote angst heeft om een proggie te installeren dan kan je beter geen computer hebben.

Maar goed, ik had dit in de mot moeten hebben...

Oorspronkelijk geplaatst door kdm
            Het programma blijkt echter niet te werken onder Vista zeggen ze, wel onder XP
            Geen eigen ondervinding dus.

Comment

Zonde van de tijd die ik & anderen er in steken om je te helpen...
              Wat zijn we weer onverdraagzaam. Als je zo weinig tijd hebt, wat zit je hier dan op dit forum te doen. Zou je je dan niet beter bezig houden met je "drukke" bezigheden

Maar ik zal er in de toekomst aan denken dat men hier enkel maar dingen mag vragen na de feiten en nooit preventief iets mag vragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
                Wat zijn we weer onverdraagzaam. Als je zo weinig tijd hebt, wat zit je hier dan op dit forum te doen. Zou je je dan niet beter bezig houden met je "drukke" bezigheden
                Wat heeft die met (on)verdraagzaamheid te maken?
                Ik heb er helemaal geen probleem mee om iemand te helpen want dan zou ik in de eerste plaats al niets geschreven hebben. Maar problemen (helpen) oplossen die er niet eens zijn vind ik er over.

Comment

Maar problemen (helpen) oplossen die er niet eens zijn vind ik er over.
                  Ik wou gewoon voorbereid zijn om eventuele misérie te voorkomen ... zoals Bouk ook schreef.
                  Enfin, we kunnen ook niet allemaal zo intelligent en zo perfect zijn als jij hé

Comment

Working...
                  X