Re: Adobe CS4 prijzen: pure discriminatie !!!
bij mij is het heel simpel, als het bestand niet kan geopend worden dan wordt het ook niet geopend en kunnen de anderen er maar voor zorgen dat er iets doorgestuurd wordt dat ik wel kan openen. Als boekhouder in een grote organisatie heb ik natuurlijk wel het voordeel dat ik betalingen doe, en die anderen dus ook bereid zijn om die aanpassingen te doen
Niet iedereen kan zo slim zijn als jij he. 99% van de mensen kiest gewoon save en past zijn versie niet aan. En dan krijg je enorm veel mails binnen die je niet kan openen met een oude versie.
Zou trouwens nogal dom zijn als je uzelf iets mailt wetend dat je het niet kan openen.
Wij krijgen op het werk enorm veel docx en xlsx bestanden binnen en onze mensen kunnen die nog niet openenen wat voor problemen zorgt en je wil ook niet weten wat het gaat kosten om een upgrade te doen.
Zou trouwens nogal dom zijn als je uzelf iets mailt wetend dat je het niet kan openen.
Wij krijgen op het werk enorm veel docx en xlsx bestanden binnen en onze mensen kunnen die nog niet openenen wat voor problemen zorgt en je wil ook niet weten wat het gaat kosten om een upgrade te doen.

Comment