Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe CS4 prijzen: pure discriminatie !!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Adobe CS4 prijzen: pure discriminatie !!!

Niet iedereen kan zo slim zijn als jij he. 99% van de mensen kiest gewoon save en past zijn versie niet aan. En dan krijg je enorm veel mails binnen die je niet kan openen met een oude versie.
    Zou trouwens nogal dom zijn als je uzelf iets mailt wetend dat je het niet kan openen.

Wij krijgen op het werk enorm veel docx en xlsx bestanden binnen en onze mensen kunnen die nog niet openenen wat voor problemen zorgt en je wil ook niet weten wat het gaat kosten om een upgrade te doen.
    bij mij is het heel simpel, als het bestand niet kan geopend worden dan wordt het ook niet geopend en kunnen de anderen er maar voor zorgen dat er iets doorgestuurd wordt dat ik wel kan openen. Als boekhouder in een grote organisatie heb ik natuurlijk wel het voordeel dat ik betalingen doe, en die anderen dus ook bereid zijn om die aanpassingen te doen
    http://www.mimoza.be/

Comment

Wat voor CSx geldt is ook van toepassing op je nieuwe camera body, benzine, kleding, auto's, etc, etc.
      Waarom dat is? Waarom betaalde een Noor 10 jaar geleden het dubbele voor vele producten dan wij? Waarom......
      Dit geldt voor zoveel producten en waarom nu toch ineens CSx prijzen bestempelen als discriminatie?
      ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
        Niet iedereen kan zo slim zijn als jij he. 99% van de mensen kiest gewoon save en past zijn versie niet aan. En dan krijg je enorm veel mails binnen die je niet kan openen met een oude versie.
        Zou trouwens nogal dom zijn als je uzelf iets mailt wetend dat je het niet kan openen.

Wij krijgen op het werk enorm veel docx en xlsx bestanden binnen en onze mensen kunnen die nog niet openenen wat voor problemen zorgt en je wil ook niet weten wat het gaat kosten om een upgrade te doen.
        Flickr

Comment

Die prijzenpolitiek is gewoon marketing, en heeft met argumenten als 'vertalingen' en support niets te maken.

Ik vraag me af wat je tegenhoudt om in US een paar CD's van dat programma te kopen en die dan hier te installeren. Is dat ook verboden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
            We werken op mac, dus dit werkt niet. En ja er is ook een versie voor mac maar die vraagt 10.4.11 en wij zitten nog op een ouder versie.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
              We werken op mac, dus dit werkt niet. En ja er is ook een versie voor mac maar die vraagt 10.4.11 en wij zitten nog op een ouder versie.
              Ja, en voor mijne Win95 en DOS 6.22 hebben ze ook geen versie. Kl88tzakken zijn't.

Komaan zeg, nu moet ge toch ne keer serieus blijven he.

Dave
              pixelpusher

Comment

Is geweten welke dag het officieel gaat uitkomen en geldt dat voorbestel-aanbod dus maar exact tot die dag?
                1999,- excl. is eigenlijk wat CS3.3 nu ook kost.

Waar koop je dat achteraf het "goedkoopst" in België? Heb nooit verder gekeken dan 't Computerwinkeltje
                pc DVD-ROM Adobe Design Premium CS3.3 UK € 2449.00 INCL (nu met "gratis" LR erbij)
                De wereld van computers kan soms vrij ingewikkeld zijn. Op HCW.be vind je allerlei interessante informatie, tips en advies over de computer.

Zou interessant zijn als je nu CS3 mocht kopen om binnen enkele weken CS4 gratis te krijgen, maar dat bestaat blijkbaar niet?

Binnenkort 2600 EXCL voor CS4, zijt ge zeker?? Dat is dan excl. ongeveer €600 duurder dan CS3.3
                Last edited by maGuy; 27 september 2008, 17:44.

Comment

Ik snap zelfs nie dat elk jaar schoolklassen vol zitten om PS te leren ,als ge zelfs de software niet wil/of kan kopen .
                  Ik geef in ieder geval geen 1000 euros of meer voor software , want dan krijg ik 100% garantie de pan op mijnen appel
                  Volgens mij vragen ze erom gekraakt te worden
                  Canon EOS 1000D/7D Canon EF 100-400L ,EF 17/40L Sigma 150 Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                    Is geweten welke dag het officieel gaat uitkomen en geldt dat voorbestel-aanbod dus maar exact tot die dag?
                    1999,- excl. is eigenlijk wat CS3.3 nu ook kost.

Waar koop je dat achteraf het "goedkoopst" in België? Heb nooit verder gekeken dan 't Computerwinkeltje
                    pc DVD-ROM Adobe Design Premium CS3.3 UK € 2449.00 INCL (nu met "gratis" LR erbij)
                    De wereld van computers kan soms vrij ingewikkeld zijn. Op HCW.be vind je allerlei interessante informatie, tips en advies over de computer.

Zou interessant zijn als je nu CS3 mocht kopen om binnen enkele weken CS4 gratis te krijgen, maar dat bestaat blijkbaar niet?

Binnenkort 2600 EXCL voor CS4, zijt ge zeker?? Dat is dan excl. ongeveer €600 duurder dan CS3.3

Schrijf u in als student fotografie...daarna kan je de studentenversie kopen (169 Euro excl btw) .
                    Last edited by JanMetDePet; 29 september 2008, 14:31.
                    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                      Schrijf u in als student fotografie...daarna kan je de studentenversie kopen (169 Euro excl btw) .
                      En je kan ze dan nog betalen met opleidingscheques
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

zitten ook wel restricties aan

met zon versie zou je geen foto's mogen verkopen

vraag me wel af wie/waar/wanneer dit controleert
                        foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                          zitten ook wel restricties aan

met zon versie zou je geen foto's mogen verkopen

vraag me wel af wie/waar/wanneer dit controleert
                          Daar kan ik inkomen...ben ook maar amateur hé ... en verkoop geen foto's.
                          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Ben helaas geen amateur, maar zelfstandige in verwante sectoren a/d fotografie.
                            Als het niet alweer vol bugs zit, lijkt het mij eindelijk eens een versie die zijn geld waard is (voor de niet-amateur).

Ben wel bang dat de nieuwe mogelijkheden dankzij gebruik van de graka, de ventilator daarvan steeds op volle toeren gaat zetten. Je hebt dit immers ook in 3D-spelletjes wanneer het beeld stilstaat en de graka eigenlijk niet veel moet doen, dus PS zal ook wel zo lomp zijn (ttz, ik denk dat de kaarten zo lomp zijn).

In PS zal je het wel kunnen afzetten, maar dan heb je ook de voordelen niet.
                            Rest te wachten op een top-of-the-line graka zonder ventilator of het geluid voor lief te nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door damien Bekijk bericht
                              Volgens mij vragen ze erom gekraakt te worden
                              Dat is hun strategie van alle grote software makers.
                              Zoveel mogelijk gebruikers te hebben (illegaal en legaal) en de gekraakte zwaar te beboeten en hoge prijzen te vragen. Ze hebben je in hun greep. Je kan hoe dan ook niet zonder (klanten gebruiken het, steeds laatste versie, zeer weinig downwards compatible, CS3 kan je niet in CS2 openen, tenzij met reparaties vh bestand. *.indx)

Het excuus dat software goedkoper zou zijn mocht iedereen het officieel kopen is een serieuze kwakkel. (idem met muziek, de plaatjes waren vroeger op vinyl ook niet spotgoedkoop)
                              GlamStar models en photographers

Comment

Jullie begrijpen het niet:
                                Als zelfstandige kan je niet met een studenteversie werken. Je wordt zowiezo beboet.
                                Het moet een officiële Belgische versie zijn of je hangt. (nogal logisch ook)

Met hardware is het iets anders. Heb mijn leverancier 300€ + aankoop moeten ontnemen omdat een zelfde laserprinter in NL zoveel goedkoper was. Recupel my friend :-D (verdoken belasting die weeral in het nadeel van de Belgische zelfstandige en economie. Gezond verstand eerst in België
                                Leve het internet op dat vlak !
                                Last edited by Godyn; 1 oktober 2008, 09:42.
                                GlamStar models en photographers

Comment

Working...
                                X