Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internetproblemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Internetproblemen

Vermits je steeds over PC's spreekt denk ik aan desktops, geen notebooks ?

Met notebooks wireless werken kan ik nog aannemen, maar vaste computers wireless aansluiten.................... da's in 90% van de gevallen verkoopspraat. Het staat nu eenmaal chique hé. Als je ziet dat je moeite moet doen om nog een niet draadloze router te vinden dan weet je het wel.
    En Telenet gebruikt dan nog van die dwaze USB stickjes als ontvanger.
    Onlangs nog bij iemand een draadloze verbinding (1,5m afstand ) vervangen door een UTP kabel.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik werk met een Acer Laptop, geen vaste pc dus.

Comment

Dan zou ik de posts van Regulus en Francis toch eens aandachtig bekijken.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Vermits je steeds over PC's spreekt denk ik aan desktops, geen notebooks ?

Met notebooks wireless werken kan ik nog aannemen, maar vaste computers wireless aansluiten.................... da's in 90% van de gevallen verkoopspraat. Het staat nu eenmaal chique hé. Als je ziet dat je moeite moet doen om nog een niet draadloze router te vinden dan weet je het wel.
          En Telenet gebruikt dan nog van die dwaze USB stickjes als ontvanger.
          .
          FYI
          Ik heb van die dwaze USB stickjes jaren lang gebruikt en gebruik ze nog zowel op laptops die geen wireless hebben als op stand alone desktops ... dat werkt zonder problemen whatsoever .. als het weer meezit en ik even gek wil doen, kan ik er hier zelfs mee op het net via de router van mijne "coiffeur" (serieus!) en die woont hier meer dan 100m ver weg aan de overkant van het stratenkruispunt (zwak signaal maar nog net werkbaar, tansmissiesnelheid zakt echter ver weg .. ) de ontvanger kan wel het huis direct "zien" ttz er staat niets tussen behalve de ruiten van de vensters

Comment

Working...
          X