Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe Macbook Pro?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe Macbook Pro?

ik ben van plan mij een Macbook Pro aan te schaffen, maar nu lees ik op sommige plaatsen dat er binnenkort waarschijnlijk een nieuwe Macbook pro zou uitkomen. Zou het dan de moeite zijn om nog even te wachten? of gaan die nieuwe macbook pro's niet zoveel beter (of goedkoper) zijn?
    5DmkIII en wat glas

Re: nieuwe Macbook Pro?

ik zit met hetzelfde ei voor een mac pro

koop ik er nu eentje, of komt er "binnenkort" een nieuwe uit?
    foto als spiegel of als venster?

Comment

ga eens kijken op intermactivity.com ...
      als er vermoedens zijn, dan vind je het daar wel.

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

www.macrumors.com kan je ook wel iets vinden. Ik zit met hetzelfde probleem maar ik heb al veel de datum 14 oktober tegengekomen. Ik wacht tot dan, en is er dan niets dan ga ik voor de huidige (nodig voor school)

Comment

Naar het schijnt komen er ergens in september nieuwe macbooks en mss ook mbp's
          Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

Comment

Rond 14 oktober zouden de MacBooks vernieuwd worden. Het is niet duidelijk dat dan ook de MacBook Pro's zullen vernieuwd worden, dit kan ook iets later zijn.

De volledige computer lijn van apple wordt vernieuwd, maar dit zal waarschijnlijk niet allemaal gelijktijdig gebeuren. Ik wacht zelf ook op de nieuwe MBP, als deze niet de moeite blijkt te zijn, dan koop ik in afslag een "oud" model.

De introductie prijs zou normaal dezelfde zijn als de huidige prijs (geruchten zeggen dat de MacBook zelf iets goedkoper wordt).

Maar het zijn allemaal geruchten, niks is zeker. Eveneens weet ik ook niet wat ze juist gaan aanpassen. Ze zullen waarschijnlijk wat technologie uit de Air, etc. in de MBP steken.
            ... see the ART not the TOOL ...

Comment

en later volgen dan de imacs en mac pro's?
              foto als spiegel of als venster?

Comment

Working...
              X