Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mensen..dit was de muziek die voor de eerste keer bij mij kiekevel deed ontstaan.
Wat gaan wij zijn muziek missen.
Ik vond hem het herkenningsbord van pink floyd..als hij nog maar 1 vinger op een toetsenbord zette..wist je direct van wie het kwam...zo herkenbaar.
Het rare is...sinds eergisteren was mijn collectie van ^pink floyd kompleet.
Ben ook fan van Pink Floyd van het prille begin. Mijn eerste kennismaking met de groep was in Kasterlee, 1967 of daaromtrent, een popconcert dat Kastival heette. Ben ze al die jaren blijven volgen, samen, apart, opnieuw samen... Net onlangs was er sprake van een mogelijke reünie volgend jaar:
With both Roger Waters and Nick Mason on board, it seems a Pink Floyd reunion rests on the shoulders of guitarist David Gilmour
Ik heb heel van de groep en van de aparte bandleden. Vorig jaar nog heb ik via de iTunes music store een album van Rick Wright gedownload: Broken China, niet onaardig, zij het geen Pink Floyd (net zoals het laatste optreden dat ik van Roger Waters zag in het Sportpaleis vorig jaar: erg aardig, maar geen Pink Floyd).
Rick: Shine on you crazy diamond! *
* al is die song wellicht voor Syd Barrett geschreven.
Daarom draai ik vanavond speciaal voor jou Great Gig in the Sky
Last edited by LesC; 19 september 2008, 16:44.
Reden: zin toegevoegd
Sh*t, de eventuele reünie waar velen op hoopten zal er dus nooit komen .
Hier in de kast ligt nog mijn eerste vinylleke, 33 toeren (Dark side of the moon) dat ik koester en me doet terugdenken aan de schooltijd waar ik buiten vloog omdat ik het aandurfde een dergelijke plaat mee te brengen naar de Engelse les ...
Money, .. ik krijg hier kippevel.
Gelukkig blijven hun noten verder gecoverd door the Australian Pink Floyd die door Pink Floyd werd uitgeroepen als hun beste covergroep ooit.
Ook tijdens de laatste show die ik van Roger Waters gezien heb (in mijn vorige post vermeld), werd de integrale Dark Side of the Moon opgevoerd. Nu wachten op de DVD van die show.
Comment