Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

buiten ramen afschuren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: buiten ramen afschuren

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Dank u, dank u

Mijn schilder gebruikt géén machien (en ook geen verfbrander ), wel een soort stevige krabber, schuurpapier & ontweringswater.
    das goed(genoeg) voor lak en beitswerk, maar niet voor traditioneel schilderwerk.
    JVS: hoe langer je wacht, hoe meer werk het wordt en duurder.
    Linda16093: denk je wel om bij het afbranden, dat je raam/glas niet knapt.
    Cuvoll: bij gebruik van watervast schuurpapier, moet je inderdaad heel veel geduld hebben.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      bespaard je zelf een hoop werk en t'is goed gedaan , de meeste tips hier geven als resultaat dat je na een jaar of mss 2 terug opnieuw kan beginnen......

Had ik het door een ander laten doen, 'k had de laaste dagen nooit zoveel bijgeleerd (nu weet ik zelfs dat ik eens naar een stelling moet uitkijken ). Ik weet dat ik nu wel fouten ga maken, maar ik zal het wel vlug genoeg zien (als volgend jaar al mijn hout rot staat, weet ik dat ik verkeerd bezig geweest ben )... En dan kan ik desnoods nog terug opnieuw beginnen, en gerichtere vragen stellen... Bij een professionele schilder kan je ook de pech hebben dat hij het op zijn maandags aanpakt, en dan kun je weer een andere vragen. De fouten die ik nu maak, zal ik van leren, en 't zal volgende keer beter gedaan zijn .

Ik heb nu al problemen gezien in mijn zinkwerk, scheurtjes waarlangs water binnen komt. Nu kan ik dat ook aanpakken, iemand die hier komt schilderen, gaat daar niet op letten, en gaat gewoon verder doen. Het is gemakkelijk professionele hulp, maar wat je zelf doet, doe je normaal toch beter (beter zou ik niet durven zeggen, eerder met meer liefde gedaan, dat zal correcter zijn )
      Last edited by jdm; 19 september 2008, 09:54.
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Een beetje vroeger aan beginnen is veel werk uitgespaard
        Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          das goed(genoeg) voor lak en beitswerk, maar niet voor traditioneel schilderwerk.
          JVS: hoe langer je wacht, hoe meer werk het wordt en duurder.
          Linda16093: denk je wel om bij het afbranden, dat je raam/glas niet knapt.
          Cuvoll: bij gebruik van watervast schuurpapier, moet je inderdaad heel veel geduld hebben.
          grt,bouk.
          Dat doe ik zeker bouk, voor het dunne latwerk rond het raam gebruik ik afbijtmiddel

Comment

Working...
          X